26.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Pokaż swoje bardziej. Sokół ambasadorem marki STS
25 marca br., bukmacher STS wystartował z kampanią wizerunkową, która inauguruje start nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Ambasadorem marki został raper Wojciech Sosnowski - Sokół.
05.03.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Handlujemy najlepszym towarem. Nowa digitalowa platforma komunikacyjna dla MediaMarkt
Agencja Publicis Warsaw została partnerem digitalowej komunikacji MediaMarkt i odpowiada za nową platformę komunikacyjną marki w mediach społecznościowych. Kampania pod hasłem „Handlujemy najlepszym towarem” rozpoczęła się 3 marca br. 
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
16.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną jako gwarancję spokojnego urlopu
Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
20.06.23, 13:01
| reklama & PR » informacje
Uratuje jak brakuje. Pierwsza kampania reklamowa formatu Carrefour Express
Nowa platforma komunikacyjna Carrefour Express pod hasłem „Uratuje jak brakuje” promowana jest w mediach tradycyjnych i digitalowych. Za strategię, kreatywną koncepcję i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.04.23, 11:44
| reklama & PR » informacje
Sonia Bohosiewicz ambasadorem sieci ALDI. Aktorka promuje proste zakupy
10 kwietnia br. rozpoczęła się kampania ALDI, której główną bohaterką jest Sonia Bohosiewicz. Kampania, będąca kontynuacją strategii zawartej w haśle “Raz ALDI zawsze COŚ z ALDI” ma podkreślać prostotę zakupów, jedną ze strategicznych cech aktualnie rozwijanych przez sieć.
17.03.23, 16:23
| reklama & PR » informacje
Samsung. Przygotowany na zmiany. Kampania inteligentnych urządzeń AGD od Samsung
W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również akcja cashback na zabudowę.
04.11.22, 11:14
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao w odświeżonej kampanii uczy jak mieć z górki
Wystartowała odświeżona wersja kampanii Pekao. W projekcie wziął udział bohater z wcześniejszych odsłon. Pojawia się także lektorka, która po raz pierwszy bierze udział w komunikacji banku.
26.10.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Raffaello wyraża uczucia na odległość w nowej platformie komunikacyjnej
Leo Burnett ruszyło z nową platformą komunikacyjną dla marki Raffaello. Reklama będzie emitowana nie tylko w Polsce, ale także na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.
15.09.22, 19:15
| reklama & PR » informacje
Śpiewająca i intensywna kampania Piątnicy Roślinnej
OSM Piątnica ruszyła z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpoczęła się ona 9 września br. i potrwa cztery tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.
25.04.22, 18:03
| reklama & PR » informacje
Książęce IPA i Złote Pszeniczne w wersji bezalkoholowej wspierane kampanią w TV i sieci
Marka Książęce poszerzyła swoją kolekcję o piwa bezalkoholowe: Książęce IPA 0,0% i Książęce Złote Pszeniczne 0,0%. Nowe produkty wspierane są kampanią reklamową.
19.03.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania promocyjna Banku Pekao
Od 15 marca br. Bank Pekao ruszył z nową ogólnopolską kampanią promocyjną, w której informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym. 
22.02.22, 14:05
| reklama & PR » informacje
Tak się łapie Harnasia! Loteria i kampania marki
Ruszyła ogólnopolska loteria marki Harnaś – w wybranych sklepach dostępne będzie promocyjne piwo z nagrodami ukrytymi pod kapslami i kluczykami. Loterię wspierać będzie również kolejna odsłona reklamy telewizyjnej „Miliony piw do złapania”.
13.01.22, 10:30
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Piosenka kojarzona z Listą Trójki w kampanii Carrefour z okazji 25. urodzin
Rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Carrefoura. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce ma być dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
02.11.21, 19:10
| reklama & PR » informacje
Dla każdego coś wymarzonego. Carrefour już reklamuje gwiazdkową ofertę
Ruszyła nowa kampania gwiazdkowej oferty Carrefoura „Dla każdego coś wymarzonego”. To kolejna odsłona działań sieci, w której poza promocją oferty zabawek i upominków, Carrefour celebruje i wspiera różnorodność oraz wolność wyboru.
20.10.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
Zupełnie nowa kampania wizerunkowa marki Wawel
Pod hasłem „Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wawel.
27.08.21, 18:15
| reklama & PR » informacje
Przepisy Auchan. Kampania wizerunkowa Auchan
23 sierpnia br. ruszyła kampania wizerunkowa sieci Auchan – „Przepisy Auchan”. Za kreację odpowiada agencja Havas Engage Warsaw. Kampania obejmie: TV, POS i Internet.
12.06.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Szlachetny smak piwa w reklamie marki Kasztelan
W najnowszym spocie marka Kasztelan w jeszcze bardziej metaforycznej formie i nowoczesnych ujęciach uruchamia wyobraźnię widzów, pokazując bogactwo i pełnię smaku piwa Kasztelan Jasne Pełne.
14.05.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Sponsorujemy sportowe emocje. Ruszyła kampania Betclic z udziałem Filipka i Kubańczyka
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa bukmachera Betclic. Koncepcja spotu, z udziałem raperów – Filipka i Kubańczyka, nawiązuje do bitwy freestylowej.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.