11.10.24, 07:30

Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku

KV kampanii sieci Kaufland, fot.: materiały prasowe

Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.

Obecnie w Polsce firma posiada 247 sklepów. W ostatnich miesiącach nowe placówki otwarto w Gdyni (trzeci sklep w tym mieście), a także w Warszawie przy ul. Górczewskiej (ósmy market w stolicy). Sieć tej jesieni otworzy dla klientów sklepy w Rumi oraz w Mikołowie, natomiast na początku grudnia w Bielsku-Białej pierwszych klientów przyjmie 250. placówka sieci.

9 października br. sieć wystartowała również z kampanią „Tu wszystko mam!”, którai jest widoczna w POS, mediach społecznościowych, jak również w telewizji, VOD oraz w radiu. „Głównym przekazem kampanii są korzyści, jakie Kaufland oferuje konsumentom na co dzień, do czego nawiązuje hasło „Tu wszystko mam!”. W materiałach wizualnych bohaterami są realni pracownicy Kaufland zaproszeni do udziału w projekcie. W ten sposób przy okazji wyróżniamy załogę naszej firmy, ponieważ to dzięki zaangażowaniu pracowników możemy się rozwijać i świętować zbliżające się otwarcie 250. marketu w Polsce” – mówi Agnieszka Głowacka, dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.

Sieć hipermarketów wypuszcza serię spotów z wykorzystaniem wielkiego przeboju grupy O-Zone „Dragostea Din Tei”, przerobionego na retailowy banger „Kaufland tu, Kaufland tam”. Mocno podkreślone zostają najważniejsze wartości brandu: świeżość, wybór i jakość, a w filmie występują prawdziwi pracownicy sklepów. 

W trakcie kampanii każdego tygodnia do 13 listopada br. do wygrania będzie 250 nagród, w tym m.in. vouchery na zakupy o wartości od 1 tys. do 10 tys. zł i nagroda pieniężna w wysokości 25 tys. zł.

Agencja Ancymony (*ancy) odpowiadała za koncepcję kreatywną i jej egzekucję w materiałach graficznych, opracowanie piosenki do spotów i nadzór produkcyjny. Spoty zostały wyprodukowane przez Dynamo Film. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).