23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
17.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lody inaczej to OH! Kampania lodów OH! od E.Wedel
Rusza kampania lodów OH! marki E.Wedel, która ma zachęcać, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm.
08.03.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Marcin Woźniak awansuje w LiquidThread
Marcin Woźniak, dotychczas Communications Strategy Director w LiquidThread, objął nowo utworzone stanowisko Product & Strategy Directora agencji.
20.10.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Crunchokazje. Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki
Marka Crunchips (Lorenz) ruszyła z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której pojawia się nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.
11.05.21, 13:25
| reklama & PR » informacje
Beata Kozidrak w kampanii nowej Coca-Cola Zero Cukru
W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła „Najlepsza Coca-Cola ever?” marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Nową ambasadorką marki została piosenkarka Beata Kozidrak.
01.04.21, 15:15
| reklama & PR » informacje
Każda kropla ma znaczenie. Kampania marki Kropla Beskidu
Marka Kropla Beskidu od lat podejmuje szereg działań na rzecz ochrony zasobów wody i środowiska naturalnego. Teraz marka informuje o swoich działaniach nie tylko na butelkach, ale także w spocie reklamowym pod hasłem „Każda kropla ma znaczenie”.
02.03.20, 22:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań Local Heroes
Marka Coca-Cola stała się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Firma zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.
18.09.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Duże wsparcie marketingowe dla Coca-Cola Energy
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola. 
09.04.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Fuzetea Bez Cukru bohaterem kampanii w TV i digitalu
Marka Fuzetea wystartowała z komunikacją kolejnego produktu, który dołączył do portfolio marki - Fuzetea Bez Cukru (fuzji herbaty i marakui bez dodatku cukru). 
23.07.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Adam Dasiewicz w LiquidThread
Do agencji LiquidThread dołączył Adam Dasiewicz, który objął stanowisko Project Managera w zespole zajmującym się obsługą marek Coca-Cola w obszarach digital i social media.
16.05.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ty wybierasz godzinę dostawy. Kolejna odsłona kampanii Frisco.pl
Wystartowała nowa odsłona kampanii supermarketu online Frisco.pl komunikująca możliwość wyboru czasu dostawy z dokładnością do jednej godziny. Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Spark Foundry.
11.05.18, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Krzemiński w LiquidThread
Paweł Krzemiński wzmocnił dział kreacji agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Media) na stanowisku Senior Copywritera. 
10.04.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Gotowi na emocje. Coca-Cola rusza z kampania z szerokim wsparciem
Marka Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, ruszyła z kampanią „Gotowi na emocje”. Z okazji tegorocznych Mistrzostw, marka przygotowała spot reklamowy we współpracy z globalną agencją McCANN i jej polskim oddziałem.
03.01.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
FUZETEA. Trwa kampania nowej marki z portfela firmy Coca-Cola
Coca-Cola ruszyła z kampanią reklamową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej marki FUZETEA – z kategorii napojów herbacianych. Pierwsze spot można już zobaczyć w TV, na stronie internetowej oraz na kanałach social media FUZETEA. 
14.11.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Odkryj magię oczekiwania na Święta. Milka startuje z kampanią
13 listopada br. ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż do tej pory. 
02.10.17, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sobczyk w LiquidThread
Do działu kreacji agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Marta Sobczyk, obejmując stanowisko senior copywritera.
07.07.17, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Piotr Stochmalski w LiquidThread
Piotr Stochmalski dołączył do agencji LiquidThread. Będzie pracował na stanowisku Social Media Manager.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.