10.04.18, 09:00
Gotowi na emocje. Coca-Cola rusza z kampania z szerokim wsparciem
Marka Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, ruszyła z kampanią „Gotowi na emocje”. Z okazji tegorocznych Mistrzostw, marka przygotowała spot reklamowy we współpracy z globalną agencją McCANN i jej polskim oddziałem.
Koncept kreatywny zbudowany jest na odprawie w fabryce, sprawdzającej gotowość marki Coca-Cola do współdzielenia emocji podczas zbliżającego się święta kibiców. Kampania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa inicjatywa marki Coca-Cola zaplanowana na 2018 rok. Otrzyma szerokie wsparcie m.in. w TV, OOH, mediach społecznościowych, radio, kinach, punktach sprzedaży oraz kanale digital.
McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreacje materiałów BTL na rynek polski stworzyła Agencja Fortis.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze