| reklama & PR |
Lewandowski i Szczęsny gwiazdami kampanii WITT Isotonic Drink
Co mają wspólnego Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny? Poza imponującą karierą sportową, przyjaźnią i grą w tym samym klubie, obaj znakomici polscy piłkarze zostali twarzami kampanii marki napojów funkcjonalnych WITT, należącej do Grupy Maspex.
08.02.25, 17:43
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami marki DrWitt
Duet reprezentantów Polski - Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny zostali ambasadorami marki DrWitt, należącej do portfolio Grupy Maspex.
30.10.24, 10:45
Bardzo duże zainteresowanie El Clasico w CANAL+
FC Barcelona w ostatnią sobotę, 26 października br. pokonała Real Madryt 4:0 na Santiago Bernabeu. Hitowy mecz 11. kolejki LaLiga EA SPORTS przyciągnął przed ekrany blisko 950 tys. widzów w CANAL+ PREMIUM, CANAL+ SPORT, CANAL+ 4K i serwisie streamingowym CANAL+ online.
13.09.24, 13:31
| reklama & PR » informacje
Z Orlika na Stadion. Ruszyła kampania Fundacji Orły Sportu z udziałem Roberta Lewandowskiego
Rozpoczął się ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 7 września wystartowała promująca go kampania, stworzona przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production.
29.05.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Stor9 w 2023 r.: rekordowy wzrost przychodów
Stor9 – firma działająca w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 r. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73 proc. wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233 proc. osiągając poziom 457 tys. zł.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
17.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Czytajcie! Czytanie daje wolność! Wystartowała kampania #TataTeżCzyta2024
Kampania #TataTeżCzyta2024, organizowana przez Fundację Powszechnego Czytania i wydawnictwo Tatarak, ma na celu zachęcenie mężczyzn, zwłaszcza ojców, do regularnego czytania dzieciom. Akcja podkreśla, jak ważne jest wspólne czytanie dla rozwoju dziecka. 
22.08.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Szkoły Pełne Talentów. Anna i Robert Lewandowscy ponownie ambasadorami ogólnopolskiego programu
Lidl Polska po zeszłorocznym sukcesie akcji „Szkoły Pełne Talentów”, organizuje kolejna jej odsłonę. Ponownie ambasadorami programu będą Anna i Robert Lewandowscy.
01.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Lidl Polska wraz z Anną i Robertem Lewandowskimi zadbają o zdrowie Polaków
29 maja br. Lidl Polska ruszył z nową kampanią "Zadbajmy o siebie!". Sieć wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi zachęca do budowania zdrowych nawyków.
06.03.23, 21:30
| TV / VOD » informacje
Premiera polskiego filmu dokumentalnego Lewandowski - Nieznany na platformie Prime Video
„Lewandowski – Nieznany” to intymny wgląd w życie i karierę jednego z najlepszych piłkarzy świata, Roberta Lewandowskiego. Dokument pojawi się w Polsce 31 marca br. w serwisie Prime Video.
31.08.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Szkoły Pełne Talentów. Akcja Lidl Polska z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, Lidl Polska rusza z akcją – „Szkoły Pełne Talentów”. W ciągu najbliższych miesięcy sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Ambasadorami akcji zostali Robert i Anna Lewandowscy.
22.08.22, 14:31
| TV / VOD » badania rynku
Rekordowa oglądalność meczu LaLiga z udziałem Roberta Lewandowskiego w Eleven Sports 1
Niedzielny hit (21 sierpnia 2022 r.), LaLiga Santander Real Sociedad – FC Barcelona oglądało w Eleven Sports 1 średnio 513 190 widzów (AMR Total Individuals 4+, dane: Nielsen).
01.12.21, 13:00
| TV / VOD » badania rynku
Duża widownia transmisji Gali Złotej Piłki na antenach TVP
W poniedziałek, 29 listopada br., 3,5 mln widzów według NAM obejrzało w momencie najwyższej oglądalności w TVP1 i TVP Sport transmisję „Gali Złotej Piłki”.  
09.11.21, 19:05
| reklama & PR » informacje
Lewandowski, Musiał, Roznerski, Gessler i Krupińska promują nowe produkty Huawei
Huawei rozpoczyna kampanie marketingowe nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski. Komunikację nowych urządzeń Huawei wspierać będą także influencerzy. 
31.10.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski w kampanii promującej smartfon Huawei nova 9
Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni promującą najnowszy smartfon w portfolio marki – Huawei nova 9. Od 1 listopada br. w telewizji emitowany będzie spot reklamowy z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki.
26.07.21, 11:00
| TV / VOD » informacje
Dokument o Robercie Lewandowskim dla Amazon Prime Video wyprodukuje Papaya Films
Pierwszy film dokumentalny o piłkarzu - Robercie Lewandowskim, powstaje dla Amazon Prime Video. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Papaya Films.
07.07.21, 11:59
| reklama & PR » informacje
Marka Levann klientem Grow Now
Grow Now (Group One) wprowadza markę Anny i Roberta Lewandowskich Levann na polskie i zagraniczne marketplace’y, takie jak: Amazon, Kaufaland, eBay i Allegro. Współpraca obejmuje przygotowanie i wdrożenie pełnego modelu biznesowego.
23.11.20, 12:00
| reklama & PR » informacje
Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery bohaterami w kampaniach marketingowych
Huawei rozpoczyna kampanię promującą flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery.
16.10.20, 17:37
| TV / VOD |
Sprzedaż słuchawek Huawei FreeBuds Pro wspiera kampania marketingowa
Rozpoczęła się sprzedaż słuchawek Huawei FreeBuds Pro . Ruszyła także kampania promujący nowy produkt w portfolio marki.
04.09.20, 18:30
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski promuje Happy Fridays od T-Mobile
T-Mobile rozpoczyna kolejną kampanię z udziałem Roberta Lewandowskiego, w której ambasador promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji "Happy Fridays". 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.