Lewandowski i Szczęsny gwiazdami kampanii WITT Isotonic Drink

Kampania "BE A LEGEND" od Witt, fot.: materiały prasowe Maspex

Co mają wspólnego Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny? Poza imponującą karierą sportową, przyjaźnią i grą w tym samym klubie, obaj znakomici polscy piłkarze zostali twarzami kampanii marki napojów funkcjonalnych WITT, należącej do Grupy Maspex.

Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego poza wybitną karierą sportową, przyjaźnią i grą w tym samym klubie, łączy to, że obaj zostali ambasadorami kampanii marki napojów funkcjonalnych WITT, należącej do Grupy Maspex. Hasło kampanii „BE A LEGEND” idealnie oddaje jej charakter, a wybór tych dwóch znanych piłkarzy jako twarzy marki wydaje się strzałem w dziesiątkę.

Wojciech Szczęsny, odbierając telefon na leżaku, rozpoczyna spot promujący markę WITT Isotonic Drink. Reklama, utrzymana w dynamicznym i lekko humorystycznym tonie, nawiązuje do jego sportowej kariery. W jednej ze scen pojawia się charakterystyczne dla niego spojrzenie, które może przywoływać wspomnienia z boiska. Były bramkarz reprezentacji Polski oficjalnie zakończył karierę, decydując się na spokojniejsze życie rodzinne, jednak w spocie pojawia się sugestia niespodziewanego zwrotu w jego historii.

Po podpisaniu kontraktu z nowym klubem Szczęsny szybko wrócił do optymalnej formy, intensywnie pracując nad swoją dyspozycją. Teraz ponownie ma szansę rywalizować na najwyższym poziomie i walczyć o triumf w Lidze Mistrzów. Wojciech Szczęsny ma szansę na zapisanie się w historii Ligi Mistrzów i dołączenie do grona triumfatorów tych prestiżowych rozgrywek. Zdobycie tego tytułu to osiągnięcie, które zapewnia trwałe miejsce w piłkarskiej historii.

„Wiele dróg prowadzi na szczyt. Moja była pełna wyzwań, ale zawsze przyświecało mi marzenie, by grać w najlepszych europejskich klubach i rywalizować z najlepszymi piłkarzami na świecie. Wiem, że w sporcie talent i ciężka praca to nie wszystko – równie ważna jest strona mentalna, charakter, determinacja, nastawienie i osobowość. Cieszę się, że mogę być ambasadorem marki, która wspiera tych, którzy aktywnie dążą do bycia najlepszą wersją siebie – zarówno w sporcie, jak i poza nim  – powiedział Wojciech Szczęsny, ambasador marki WITT Isotonic Drink.

Robert Lewandowski wybrał inną ścieżkę do utrwalenia swojego statusu legendy. To przykład niestrudzonej pracy, determinacji i dbałości o każdy aspekt przygotowania sportowego – od treningów po odpowiednią dietę i nawodnienie. Mimo to nawet tak uznani zawodnicy, jak kapitan reprezentacji Polski, muszą mierzyć się z krytyką. – „Lewandowski się skończył” – pada w reklamie z jego udziałem, a chwilę później na budynku zawisa ogromny baner z jego wizerunkiem i napisem „END”, sugerującym koniec kariery. Jednak napastnik niezmiennie udowadnia swoją wartość tam, gdzie liczy się to najbardziej – na boisku. Odpowiada na krytykę w najlepszy możliwy sposób, zdobywając kolejne bramki i trofea, zmuszając tym samym sceptyków do weryfikacji swoich opinii.

Profesjonalny sport to nie tylko talent, ale przede wszystkim codzienna, ciężka praca, poświęcenie i dbałość o każdy detal. Kluczowe znaczenie ma zarówno intensywny trening, jak i odpowiednia regeneracja – a w tym procesie niezbędne jest właściwe nawodnienie organizmu. Jako sportowiec zawsze stawiam na jakość i sprawdzone rozwiązania, które wspierają mnie w osiąganiu najlepszych wyników” – powiedział Robert Lewandowski, ambasador marki WITT Isotonic Drink.

Kampania z udziałem dwóch znanych polskich piłkarzy to szeroko zakrojona akcja marketingowa, obejmująca różne kanały komunikacji. Promocja prowadzona jest w telewizji, mediach społecznościowych, na YouTube, w przestrzeni miejskiej (OOH) oraz z udziałem influencerów. Ambasadorzy kampanii są związani ze sportem, co wpisuje się w charakter promowanego produktu.

Kampania ruszyła 17 marca 2025 roku, a jej realizację powierzono agencji BrainBox, we współpracy z domem produkcyjnym Maspex oraz Moon Films. Reżyserią zajął się Marek Dawid, a za zdjęcia odpowiadał Michał Popiel Machnicki. Planowanie i zakup mediów przeprowadził dom mediowy Starcom wraz z działem mediowym Maspex.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).