21.02.25, 18:30
| reklama & PR » informacje
Bosch i Finish promują oszczędne zmywanie
Marki Bosch i Finish realizują wspólnie kampanię promującą oszczędne zmywanie.
29.10.24, 08:56
| reklama & PR » informacje
BSH dalej z NAV agency
NAV agency po raz kolejny wygrywa przetarg aktywacyjny BSH (Bosch / Siemens). Agencja odpowiadać będzie w dalszym ciągu za kompleksową obsługę aktywacji loteryjnych, organizowanych przez producenta sprzętu AGD.
21.10.24, 19:49
| reklama & PR » informacje
Testerzy Smaku. Insignia dalej wspiera Akademię Smaku marki Bosch
Agencja Insignia przygotowała konkurs dla marki Bosch, wspierający jej „Akademię Smaku”.
16.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Mediaplus wygrywa przetarg na obsługę mediową Bosch
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Bosch, producentem sprzętu AGD, w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach.
02.09.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Marka Bosch partnerem strefy gotowania w programie “halo tu polsat”
Ruszył nowy program śniadaniowy “halo tu polsat” w Polsacie. Partnerem strefy kulinarnej w programiejest marka Bosch.
07.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędność wody oraz niezrównana czystość. Wspólna kampania Bosch i Finish
Marka Bosch we współpracy z marką Finish rozpoczyna kampanię promującą oszczędzanie wody dzięki zmywarkom.
10.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
NAV obsługuje aktywacje loteryjne BSH
Agencja kreatywna NAV agency rozpoczęła współpracę z firmą BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (Siemens, Bosch).
18.05.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Obiecaj. FINISH i BOSCH zachęcają do zmiany nawyków zmywania naczyń
Ruszyła kampania „Obiecaj” marki FINISH, realizowana wspólnie z marką BOSCH. Partnerem merytorycznym kampanii jest Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy. Kampania obejmie TV, POS i INTERNET. Za kreację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za działania public relations agencja Havas PR Warsaw.
12.10.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Live #LikeABosch. Marka podkreśla ułatwianie codziennych obowiązków
Bosch rozpoczyna szeroko  zasięgową  kampanię wizerunkową,  która ustanawia nową platformę komunikacji marki. Hasło przewodnie kampanii to „Żyj #LikeABosch”, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą.
20.05.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Dorota Szelągowska poleca w kampanii Bosch pralki
W kampanii dla pralek marki Bosch, po raz pierwszy pojawia się wizerunek jej nowego ambasadora, Doroty Szelągowskiej. Plany mediowe zakładają komunikację w prasie i internecie.
07.04.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Odkurzacze i roboty kuchenne w głównej roli akcji konsumenckich marki Bosch
Marka Bosch rusza z dwiema akcjami konsumenckimi. Jedna dotyczy odkurzaczy, a druga robotów kuchennych. 
15.03.19, 23:00
| reklama & PR » informacje
Bosch wspólnie z marką Finish promuje zmywarki
We współpracy z marką Finish, firma Bosch uruchomiła konkurs w którym główną nagrodą jest Mercedes GLA.
06.03.19, 23:00
| reklama & PR » informacje
zaKĄTki Polski w kampanii odkurzaczy marki Bosch
Ruszyła kampania billboardowa promująca zaKĄTki Polski i odkurzacze marki Bosch z linii Athlet.
11.12.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Bosch opowiada historię. Storytelling w promocji AGD wg agencji Insignia
W br. marka Bosch zdecydowała się m.in. na silną promocję dużego sprzętu AGD, w tym pralek i suszarek do ubrań. Po raz pierwszy, obok klasycznych działań wizerunkowych i sprzedażowych, marka zdecydowała się w pełni wykorzystać potencjał storytellingu. Za przygotowanie strategii mediowej i przeprowadzenie kampanii online odpowiada agencja Insignia.
10.04.17, 09:00
| reklama & PR » informacje
Teraz możesz się zapomnieć. Kampania radiowa marki Bosch
„Czy wyłączyłaś/wyłączyłeś żelazko?” - tym pytaniem marka Bosch chce intrygować słuchaczy stacji radiowych, w których trwa kampania promująca urządzenia do prasowania. W ramach działań zaplanowano również promocję konsumencką.
14.03.17, 22:30
| reklama & PR » informacje
Jacek Bilczyński w kolejnej edycji Akademii Smaku Bosch
Projekt Akademia Smaku będzie kontynuowany również i w tym roku. To wielokanałowy projekt content marketingowy prowadzony przez agencję INSIGNIA i dział marketingu marki Bosch. 
25.09.16, 13:00
| TV / VOD » seriale
Bosch ponownie poprowadzi dochodzenie na antenie 13 Ulicy
3 października br. o 23:00 na kanale 13 Ulica ruszy emisja drugiego sezonu serialu kryminalnego "Bosch", opartego na bestsellerowej serii książek Michaela Conelly’ego.
14.08.16, 18:00
| kultura » książki
Czarna skrzynka Michaela Connelly'ego wkrótce w księgarniach
17 sierpnia br., nakładem wydawnictwa Albatros, w księgarniach ukaże się powieść Michaela Connelly'ego pt. "Czarna skrzynka" ("The Black Box") w tłumaczeniu Andrzeja Niewiadomskiego.
12.01.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
III edycji Akademii Smaku Bosch z Tomaszem Jakubiakiem i miniserialem w TVP2
Ruszyła trzecia edycja Akademii Smaku. Tym razem akcja realizowana jest z większym rozmachem. Nad merytoryką projektu kulinarnego realizowanego przez markę Bosch w Polsce czuwać będą gospodarze: szef kuchni Tomasz Jakubiak oraz dwaj blogerzy kulinarni: Tomasz Lach (Zajadam.pl) i Piotr Ogiński (Kocham gotować).
07.07.15, 20:00
| reklama & PR » informacje
HyperCREW dla marki Bosch
Marka Bosch wystartowała z kampanią wizerunkową dla odkurzaczy, której hasłem przewodnim jest fraza „Odkurzacze Bosch. Silniejsze z natury”. Za całość przygotowań i realizacji z wyjątkiem zakupu mediów odpowiada agencja hyperCREW.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.