12.07.09, 18:12

Trzeci europejski oddział V2Media, tym razem w Bukareszcie

Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to
trzeci europejski oddział firmy.

Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to
trzeci europejski oddział firmy.

V2Media jest na rumuńskim rynku internetowym jedynym podmiotem dedykowanym reklamie video oraz oferującym poza technologią także powierzchnię reklamową. Nowy oddział sieci emituje reklamy video na 120 witrynach, m.in. serwisie informacyjnym Hotnews.ro, stronie IT – Softpedia.com czy największym w Rumunii portalu parentingowym - Desprecopii.com.

Blisko 10 milionów rumuńskich internautów spędza w sieci coraz więcej czasu i coraz chętniej ogląda w
niej materiały video. W video tkwi ogromny, nadal niewykorzystany przez lokalny rynek potencjał
” – mówi Aurora Enghis kierująca V2Media w Rumunii. „Zależy nam zarówno na rozbudowywaniu oferty kierowanej do reklamodawców, jak i wprowadzaniu atrakcyjnych warunków dla wydawców internetowych. Planujemy w najbliższym czasie podjąć współpracę z największymi dostawcami treści video w Rumunii” – dodaje.

Na rumuńskim rynku V2Media oferuje przede wszystkim swoje flagowe formy reklamowe, czyli Vstitial i
Vstitial Expand. Oba formaty dostępne są także w wersji ze Skinem - tapetą dopasowaną do playera w taki sposób, aby ich kreację się uzupełniały.

Po dużych sukcesach w Polsce i w Rosji nastał czas na kolejny rynek – Rumunię. W niedalekiej przyszłości planujemy uruchomić sieć o zasięgu w całej Europie Środkowo- Wschodniej” – mówi Marcin
Olszewski kierujący V2Media Polska.

Pierwszy oddział sieci V2Media rozpoczął działalność we wrześniu ub.r. w Polsce. Kolejnym było biuro
moskiewskie otworzone w marcu 2009. Klientami V2Media są m.in. General Motors, Adidas czy Skoda.
Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię emisji i raportowania kampanii firmy BBelements.

V2Media stanowi część międzynarodowej Grupy ARBOinteractive - specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych w Internecie i nowych mediach. Spółka posiada sześć oddziałów – w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji. Na rynku europejskim współpracuje m.in. z koncernami AOL czy MTV Networks w Polsce, marką Jetix w Czechach, czy w Rumunii - z największą siecią społecznościową na tamtym rynku i 8. największym serwisem świata – hi5.com. Miesięczny zasięg grupy wynosi 30 milionów internautów z Europy.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).