22.04.10, 21:36

Polsat JimJam w ofercie At Media

Od maja br. popularny kanał dla dzieci Polsat JimJam rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych.

Od maja br. popularny kanał dla dzieci Polsat JimJam rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych. Stacja będzie dostępna w ofercie domu sprzedaży At Media w sprzedaży cennikowej oraz pakietach gwarantowanej widowni: At Max, At Max Kids, At Kids. Dom sprzedaży At Media rozpoczyna także sprzedaż  powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryny www.jimjam.tv.

W Polsce stacja jest dostępna w ofercie wybranych sieci kablowych oraz na platformie Cyfrowego Polsatu i dociera w naszym kraju do ponad 3 milionów gospodarstw domowych. Polsat JimJam jest kanałem telewizyjnym przeznaczonym dla dzieci w wieku przedszkolnym (w wieku od roku do 6 lat) oraz ich rodziców i opiekunów. Na antenie Polsat JimJam emitowane są zabawne i bezpieczne programy, które uczą i rozwijają najmłodszych widzów. W ofercie Polsat JimJam znajdują się jedne z najpopularniejszych seriali: „Tomek i przyjaciele”, „Bob Budowniczy”, „Barney i przyjaciele”, „Roztańczona Angelina” i „Strażak Sam”.

JimJam został uruchomiony 2006 roku. Dzisiaj jest obecna w ponad 50 krajach, nadawana w 10 wersjach językowych i dociera do 15 milionów widzów na całym świecie. JimJam należy do międzynarodowego nadawcy i dystrybutora Chello Zone.

Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w 50 kanałach telewizyjnych:  Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, Jetix Play, Hallmark, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, SportKlub, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Puls, Tele 5, E! Entertainment, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, 4fun.tv, Rebel.tv, Nat Geo Wild. Odaja portfolio kanałów reprezentowanych przez dom sprzedaży At Media poszerzy się o kanał dziecięcy Polsat JimJam. Dom sprzedaży At Media oferuje także na wyłączność sprzedaż  powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv oraz serwisów dziecięcych Egmont. 

Komentarze

Powiązane

04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
31.03.25, 20:46
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Korneliusz Rzeźwicki gospodarzem programu Pierwsza Druga w Trójce
28 marca br., kanał TVP3 rozpoczął emisję programu „Pierwsza Druga w Trójce” o meczach Betclic 1. i 2. Ligi.
31.03.25, 10:45
| TV / VOD » informacje
Mikołaj Roznerski gospodarzem polskiej edycji teleturnieju The Floor
Polska wersja teleturnieju “The Floor” zadebiutuje na antenie TVN. Gospodarzem formatu będzie aktor - Mikołaj Roznerski.
30.03.25, 17:04
| TV / VOD » informacje
My Happy Place. Nowy program podróżniczy CNN
CNN ORIGINAL ogłosił premierę i zaprezentował zwiastun nowego programu „My Happy Place”, w którym gwiazdy, m.in. Alan Cumming, Taraji P. Henson i Simu Liu, opowiedzą o swoich wyjątkowych azylach. Produkcja zadebiutuje 27 kwietnia 2025 r. i będzie emitowana w każdą niedzielę o godz. 22:00 ET/PT na CNN i CNN International.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.