22.04.10, 21:36
Polsat JimJam w ofercie At Media
Od maja br. popularny kanał dla dzieci Polsat JimJam rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych.
Od maja br. popularny kanał dla dzieci Polsat JimJam rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych. Stacja będzie dostępna w ofercie domu sprzedaży At Media w sprzedaży cennikowej oraz pakietach gwarantowanej widowni: At Max, At Max Kids, At Kids. Dom sprzedaży At Media rozpoczyna także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryny www.jimjam.tv.
W Polsce stacja jest dostępna w ofercie wybranych sieci kablowych oraz na platformie Cyfrowego Polsatu i dociera w naszym kraju do ponad 3 milionów gospodarstw domowych. Polsat JimJam jest kanałem telewizyjnym przeznaczonym dla dzieci w wieku przedszkolnym (w wieku od roku do 6 lat) oraz ich rodziców i opiekunów. Na antenie Polsat JimJam emitowane są zabawne i bezpieczne programy, które uczą i rozwijają najmłodszych widzów. W ofercie Polsat JimJam znajdują się jedne z najpopularniejszych seriali: „Tomek i przyjaciele”, „Bob Budowniczy”, „Barney i przyjaciele”, „Roztańczona Angelina” i „Strażak Sam”.
JimJam został uruchomiony 2006 roku. Dzisiaj jest obecna w ponad 50 krajach, nadawana w 10 wersjach językowych i dociera do 15 milionów widzów na całym świecie. JimJam należy do międzynarodowego nadawcy i dystrybutora Chello Zone.
Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w 50 kanałach telewizyjnych: Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, Jetix Play, Hallmark, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, SportKlub, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Puls, Tele 5, E! Entertainment, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, 4fun.tv, Rebel.tv, Nat Geo Wild. Odaja portfolio kanałów reprezentowanych przez dom sprzedaży At Media poszerzy się o kanał dziecięcy Polsat JimJam. Dom sprzedaży At Media oferuje także na wyłączność sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv oraz serwisów dziecięcych Egmont.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze