15.09.10, 21:49
Kampania Mazdy6 oparta o interaktywną aplikację na iPada
1 października br. wystartuje kampania reklamowa nowej Mazdy6. W kampanii realizowanej
przez dom mediowy Mindshare wspólnie z wydawnictwem Axel Springer Polska, po raz pierwszy wykorzystano komunikację opartą o interaktywną aplikację na iPada.
1 października br. wystartuje kampania reklamowa nowej Mazdy6. W kampanii realizowanej przez dom mediowy Mindshare wspólnie z wydawnictwem Axel Springer Polska, po raz pierwszy wykorzystano komunikację opartą o interaktywną aplikację na iPada.
Reklamy prasowe promujące wspólny projekt Mazda Motor Poland oraz wydawnictwa Axel Springer Polska, 13 września pojawiły się w prasie codziennej oraz w tytułach biznesowych. Odsłonie nowej Mazdy6 towarzyszyć będzie start aplikacji Newsweeka na iPada, najpopularniejszego tabletu ostatnich miesięcy.
Za pośrednictwem aplikacji Newsweeka możliwie będzie m.in. poznanie różnych wariantów kolorystycznych samochodu, obejrzenie galerii zdjęć oraz filmów, których bohaterem jest nowa Mazda6. Dodatkowo, użytkownicy korzystający z iPada online będą mogli za pomocą zintegrowanej z aplikacją mapy dealerów wyszukać najbliższy salon Mazdy. Ponadto w aplikacji Newsweeka na iPada dom mediowy Mindshare Polska wykorzystał rozwiązania technologiczne umożliwiające dłuższy i trwalszy kontakt użytkownika z reklamą.
W momencie ładowania aplikacji Newsweeka, użytkownik zobaczy obrandowany loader, czyli ekran ładowania się aplikacji, na którym zaprezentowany będzie przejeżdżający model Mazdy6. Co kilka stron redakcyjnych, podobnie jak podczas „kartkowania” papierowego wydania, pojawi się podzielony na tematyczne sekcje, interaktywny fullpage (minisite) zawierający informacje na temat nowego modelu Mazdy6.
Kampania prasowa promująca wspólny projekt Mazdy oraz Axel Springer Polska, realizowany przez Mindshare Polska, obejmuje tytuły należące do wydawnictwa: Newsweek, Forbes, Auto Świat, Przegląd Sportowy oraz Komputer Świat. Reklamy prasowe aplikacji Newsweeka pojawią się także na łamach Dziennika Gazeta Prawna i Pulsu Biznesu. Launchowi aplikacji na iPada towarzyszyć będzie kampania internetowa w witrynach wydawnictwa.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze