15.09.10, 21:49

Kampania Mazdy6 oparta o interaktywną aplikację na iPada

1 października br. wystartuje kampania reklamowa nowej Mazdy6. W kampanii realizowanej
przez dom mediowy Mindshare wspólnie z wydawnictwem Axel Springer Polska, po raz pierwszy wykorzystano komunikację opartą o interaktywną aplikację na iPada.

1 października br. wystartuje kampania reklamowa nowej Mazdy6. W kampanii realizowanej przez dom mediowy Mindshare wspólnie z wydawnictwem Axel Springer Polska, po raz pierwszy wykorzystano komunikację opartą o interaktywną aplikację na iPada.

Reklamy prasowe promujące wspólny projekt Mazda Motor Poland oraz wydawnictwa Axel Springer Polska, 13 września pojawiły się w prasie codziennej oraz w tytułach biznesowych. Odsłonie nowej Mazdy6 towarzyszyć będzie start aplikacji Newsweeka na iPada, najpopularniejszego tabletu ostatnich miesięcy.

Za pośrednictwem aplikacji Newsweeka możliwie będzie m.in. poznanie różnych wariantów kolorystycznych samochodu, obejrzenie galerii zdjęć oraz filmów, których bohaterem jest nowa Mazda6. Dodatkowo, użytkownicy korzystający z iPada online będą mogli za pomocą zintegrowanej z aplikacją mapy dealerów wyszukać najbliższy salon Mazdy. Ponadto w aplikacji Newsweeka na iPada dom mediowy Mindshare Polska wykorzystał rozwiązania technologiczne umożliwiające dłuższy i trwalszy kontakt użytkownika z reklamą.

W momencie ładowania aplikacji Newsweeka, użytkownik zobaczy obrandowany loader, czyli ekran ładowania się aplikacji, na którym zaprezentowany będzie przejeżdżający model Mazdy6. Co kilka stron redakcyjnych, podobnie jak podczas „kartkowania” papierowego wydania, pojawi się podzielony na tematyczne sekcje, interaktywny fullpage (minisite) zawierający informacje na temat nowego modelu Mazdy6.

Kampania prasowa promująca wspólny projekt Mazdy oraz Axel Springer Polska, realizowany przez Mindshare Polska,  obejmuje tytuły należące do wydawnictwa: Newsweek, Forbes, Auto Świat, Przegląd Sportowy oraz Komputer Świat. Reklamy prasowe aplikacji Newsweeka pojawią się także na łamach Dziennika Gazeta Prawna i Pulsu Biznesu. Launchowi aplikacji na iPada towarzyszyć będzie kampania internetowa w witrynach wydawnictwa.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.