27.10.10, 21:19
Nowy dyrektor strategiczny w S4
Do krakowskiego zespołu Agencji Reklamowej S4 dołączył Robert Michalik, zajmując stanowisko Strategic Planning Directora.
Do krakowskiego zespołu Agencji Reklamowej S4 dołączył Robert Michalik, zajmując stanowisko Strategic Planning Directora. Michalik pracował przez ostatnie osiem lat w działach strategii agencji Schulz Brand Friendly oraz Demo Effective Launching, w których pełnił funkcję dyrektora.
Praktyczne aspekty pracy zawodowej łączy z aktywnością naukową, przygotowując rozprawę doktorską z zakresu strategii reklamy na Wydziale Zarządzania UE w Krakowie. Robert Michalik jest współtwórcą strategii komunikacji dla takich marek jak: Tesco, Paola, Radio Kraków, Royal Unibrew, Województwo Małopolskie, Port Lotniczy w Krakowie, Mitsubishi. Jest również autorem narzędzi jakościowych służących do budowy strategii oraz wielu publikacji eksperckich w mediach branżowych.
W S4 odpowiada on za kierowanie działem strategii. Na stanowisku Strategic Planning Directora zastąpił Marcina Samka, który zakończył współpracę z agencją.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze