08.12.10, 19:36
Wyzwól Byka. Kampania teaserowa zakończona
Firma Hasco-Lek S.A. zakończyła miesięczną, teaserową kampanię kierowaną do mężczyzn pod hasłem „Wyzwól Byka” dla brandu Penigra.
Firma Hasco-Lek S.A. zakończyła miesięczną, teaserową kampanię kierowaną do mężczyzn pod hasłem „Wyzwól Byka” dla brandu Penigra.
Teaserowy etap akcji obejmował stworzenie męskiego portalu www.wyzwolbyka.pl z interaktywną mapą miejsc dodawanych przez użytkowników służących rozrywce oraz prowadzenie wielu konkursów na stronie i FanPage’u akcji na Facebooku z typowo męskimi nagrodami (m.in. jazda Lamborghini, kurs pilotażu, lot szybowcem czy wycieczka w dowolnie wybrane miejsce na świecie). Akcję teaserową wsparły działania ePR, spoty radiowe w Radiu Zet, ambient w pubach i klubach oraz reklama w czasopismach Newsweek, Playboy, Auto Świat, Top Gear, a także kampania odsłonowa w męskich portalach. Od grudnia w portalu Wyzwól Byka pojawi się dodatkowa zakładka z informacjami na temat promowanych produktów: Penigra i Penigra Intim Gel. Kampania marki Penigra od grudnia obejmie spoty radiowe w Radiu Zet i RMF FM, kampanię odsłonową i działania PR w Internecie, reklamę w magazynie Newsweek, Playboy, CKM , Men’s Health i Auto Świat oraz ambient w pubach i klubach. Za zakup mediów dla marki Penigra odpowiedzialny jest dom mediowy Infinity Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze