15.03.11, 22:22

Zanox w nowej odsłonie

Zanox, zajmujący się reklamą afiliacyjną, dokonał rewolucji w dotychczasowej strategii działania.

Koncern z Berlina zaprezentował nową wersję swojego serwisu internetowego zanox.pl, a także zanox.de i zanox.com. Powyższe zmiany to widoczny efekt nowej strategii działania "Straight to performance – reklama efektywnościowa, która działa". Jej wynikiem jest również intensywny rozwój firmy poprzez ekspansję w Polsce oraz Europie Centralnej i Wschodniej, a także wprowadzenie nowych produktów w modelu "płać za efekt".

Zanox 10. marca br., zaprezentował nową witrynę www. Także polska strona internetowa została całkowicie odświeżona. Wydarzenie to kończy, rozpoczęty przed kilkoma miesiącami, kompleksowy proces repozycjonowania marki firmy oraz wdrożenia nowej strategii "Straight to Performance – reklama efektywnościowa, która działa". Tworząc nową witrynę zanox'owi zależało na uzyskaniu efektu większej przejrzystości oraz skuteczności w komunikacji z globalną siecią zanox.

Firma poczyniła także wielomilionowe inwestycje związane z rozwojem firmy, wprowadzeniem na rynek nowych produktów oraz technologii. Zanox oferuje obecnie szeroki wachlarz nowych rozwiązań w modelu "płać za efekt", m.in. reklamę w mediach społecznościowych, reklamę mobilną czy retargetowanie, czyli w uproszczeniu "namierzanie" internauty znającego już markę klienta i emitowanie reklamy zachęcającej m. in. do powrotu na docelową stronę internetową. Decyzja o zakupie w 2010 większościowego pakietu akcji firmy Digital Window, lidera performance marketingu w Wielkiej Brytanii, to kolejny przykład efektu nowej strategii.

W przeciągu ostatniej dekady zanox ewoluował od małej, niemieckiej sieci afiliacyjnej do europejskiego lidera marketingu efektywnościowego online. "W naszej sieci oferujemy wydawcom i reklamodawcom zróżnicowane modele biznesowe i formy zarabiania oparte o jedną zasadę - wydajność. Reklamodawca płaci tylko za mierzalne efekty zamieszczanych reklam" –  wyjaśnia Philipp Justus, nowy Prezes Zarządu zanox.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).