06.04.11, 21:30

Joanna Nowakowska w At Media

Joanna Nowakowska dołączyła do działu marketingu At Media, domu sprzedaży mediów tematycznych.

Joanna Nowakowska dołączyła do działu marketingu At Media, domu sprzedaży mediów tematycznych. Na nowo utworzonym w strukturze stanowisku press officera będzie odpowiadała m.in. za współtworzenie polityki informacyjnej spółki oraz relacje z mediami.

Joanna Nowakowska przeszła do At Media z redakcji „Media & Marketing Polska” („MMP”), gdzie przez ponad sześć lat pracowała jako dziennikarz. Na przełomie 2007/2008 r. odbyła staż w brytyjskim magazynie branżowym „Media Week”. Współpracowała wówczas także z działem marketingu Jetix (obecnie Disney XD) na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

Joanna Nowakowska jest absolwentką Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji marketing medialny i PR. Studiowała także socjologię na UW, a obecnie jest słuchaczką studiów polityki monetarnej i systemu finansowego na PAN.

W nowej roli Joanna Nowakowska raportuje do Wojciecha Kowalczyka, dyrektora marketingu At Mediów. W dziale marketingu At Mediów pracuje obecnie 14 osób, co oznacza, że w ostatnim roku podwoił on zatrudnienie.


Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).