06.04.11, 21:30
Joanna Nowakowska w At Media
Joanna Nowakowska dołączyła do działu marketingu At Media, domu sprzedaży mediów tematycznych.
Joanna Nowakowska dołączyła do działu marketingu At Media, domu sprzedaży mediów tematycznych. Na nowo utworzonym w strukturze stanowisku press officera będzie odpowiadała m.in. za współtworzenie polityki informacyjnej spółki oraz relacje z mediami.
Joanna Nowakowska przeszła do At Media z redakcji „Media & Marketing Polska” („MMP”), gdzie przez ponad sześć lat pracowała jako dziennikarz. Na przełomie 2007/2008 r. odbyła staż w brytyjskim magazynie branżowym „Media Week”. Współpracowała wówczas także z działem marketingu Jetix (obecnie Disney XD) na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.
Joanna Nowakowska jest absolwentką Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji marketing medialny i PR. Studiowała także socjologię na UW, a obecnie jest słuchaczką studiów polityki monetarnej i systemu finansowego na PAN.
W nowej roli Joanna Nowakowska raportuje do Wojciecha Kowalczyka, dyrektora marketingu At Mediów. W dziale marketingu At Mediów pracuje obecnie 14 osób, co oznacza, że w ostatnim roku podwoił on zatrudnienie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze