11.07.11, 13:57

PanMedia Western dla WWF

PanMedia Western umieściło w prasie najnowszą kampanię WWF. Akcja ruszyła z okazji podwójnego jubileuszu WWF – 50 lecia organizacji i 10-lecia jej istnienia w Polsce.

PanMedia Western umieściło w prasie najnowszą kampanię WWF. Akcja ruszyła z okazji podwójnego jubileuszu WWF – 50 lecia organizacji i 10-lecia jej istnienia w Polsce. Działania opierają się na przekazie, który informuje ile WWF zawdzięcza ludziom zarówno nieznanym, jak i bardzo rozpoznawalnym. Organizacja liczy zarazem na pozyskanie sympatyków, którzy zaangażują się w działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego poprzez zmianę swoich codziennych nawyków oraz wspieranie WWF. Celem jest przekonanie społeczeństwa do tego, że wspieranie WWF to zarazem pomaganie Ziemi i sobie. Ważnym elementem kampanii jest wydarzenie zaplanowane na 23 lipca w Warszawie podczas którego 1600 osób podejmie zobowiązania na rzecz Ziemi, a następnie stworzy największą na świecie pandę.

Główny przekaz kampanii brzmi: „Już od 10 lat Polacy pomagają WWF chronić przyrodę w Polsce i na świecie. To dzięki Waszym działaniom tak wiele udało się już osiągnąć. Razem mamy moc by zmieniać świat na lepszy. Niech urodziny WWF staną się motywacją do wspólnego działania na rzecz Ziemi. Nasz świat. Nasza przyszłość. A Ty co zrobisz dla Ziemi?”

Kampania, której kreację wspierają wypowiedzi gwiazd – Pawła Małaszyńskiego, Moniki Richardson i Pascala Brodnickiego potrwa do 31 lipca. Działania obejmą outdoor, radio, Internet i prasę. Partnerami tej kampanii WWF są PanMedia Western, RMF FM, AMS, Interia.pl oraz Tor Służewiec.  Dzięki PanMedia Western reklamy jubileuszu WWF znajdują się w "Polityce", "Forum", "Angorze", "Kuchni", "Avanti" i "Czterech Kątach".

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).