11.07.11, 13:57
PanMedia Western dla WWF
PanMedia Western umieściło w prasie najnowszą kampanię WWF. Akcja ruszyła z okazji podwójnego jubileuszu WWF – 50 lecia organizacji i 10-lecia jej istnienia w Polsce.
PanMedia Western umieściło w prasie najnowszą kampanię WWF. Akcja ruszyła z okazji podwójnego jubileuszu WWF – 50 lecia organizacji i 10-lecia jej istnienia w Polsce. Działania opierają się na przekazie, który informuje ile WWF zawdzięcza ludziom zarówno nieznanym, jak i bardzo rozpoznawalnym. Organizacja liczy zarazem na pozyskanie sympatyków, którzy zaangażują się w działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego poprzez zmianę swoich codziennych nawyków oraz wspieranie WWF. Celem jest przekonanie społeczeństwa do tego, że wspieranie WWF to zarazem pomaganie Ziemi i sobie. Ważnym elementem kampanii jest wydarzenie zaplanowane na 23 lipca w Warszawie podczas którego 1600 osób podejmie zobowiązania na rzecz Ziemi, a następnie stworzy największą na świecie pandę.
Główny przekaz kampanii brzmi: „Już od 10 lat Polacy pomagają WWF chronić przyrodę w Polsce i na świecie. To dzięki Waszym działaniom tak wiele udało się już osiągnąć. Razem mamy moc by zmieniać świat na lepszy. Niech urodziny WWF staną się motywacją do wspólnego działania na rzecz Ziemi. Nasz świat. Nasza przyszłość. A Ty co zrobisz dla Ziemi?”
Kampania, której kreację wspierają wypowiedzi gwiazd – Pawła Małaszyńskiego, Moniki Richardson i Pascala Brodnickiego potrwa do 31 lipca. Działania obejmą outdoor, radio, Internet i prasę. Partnerami tej kampanii WWF są PanMedia Western, RMF FM, AMS, Interia.pl oraz Tor Służewiec. Dzięki PanMedia Western reklamy jubileuszu WWF znajdują się w "Polityce", "Forum", "Angorze", "Kuchni", "Avanti" i "Czterech Kątach".
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze