23.06.11, 12:34
Nowa kampania z cyklu Zapnij pasy. Włącz myślenie
Ruszyła kampania "Zapnij pasy. Włącz myślenie", realizowana na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Ruszyła kampania "Zapnij pasy. Włącz myślenie", realizowana na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Za realizację tegorocznej kampanii odpowiada konsorcjum firm kierowane przez agencję reklamową BBDO Warszawa.
Kampanię poprzedziły przeprowadzone przez firmę PBS DGA badania postaw i zwyczajów Polaków, związanych z korzystaniem z pasów bezpieczeństwa. Wyniki badań wskazują, że polscy kierowcy i pasażerowie siedzący z przodu samochodu w zdecydowanej większości zapinają pasy. Natomiast pasażerowie jadący z tyłu pojazdu robią to znacznie rzadziej.
W odpowiedzi na zidentyfikowany problem przekaz kampanii został skupiony na ryzyku, na jakie naraża siebie, kierowcę i współpasażerów osoba, która nie zapina pasów, siedząc na tylnej kanapie samochodu. Przygotowany w dwóch wersjach spot reklamowy w obrazowy sposób uświadamia, że w chwili zderzenia pasażer siedzący z tyłu osiąga masę zderzeniową wielokrotnie przewyższającą jego wagę. To sprawia, że życie nie tylko jego, lecz także życie osób jadących z przodu – kierowcy i pasażera – jest zagrożone. Fabuła została tak skonstruowana, by przypomnieć kierowcy, że to on w głównej mierze odpowiada za bezpieczeństwo wszystkich w samochodzie, ma zatem prawo i obowiązek wymagać od innych zapięcia pasów, czego – jak również wynika z badań – kierowcy zwykle nie robią.
W ramach kampanii wykorzystywane są zróżnicowane media. Reklamy pojawią się w TV, radiu, kinach, Internecie, prasie, na billboardach i w taksówkach. Na potrzeby kampanii została także uruchomiona strona internetowa www.bezpieczniwpasach.pl, na której weryfikacji poddano najczęstsze mity związane z zapinaniem pasów bezpieczeństwa. Stoiska edukacyjne kampanii pojawią się także na 12 piknikach "Lata z Radiem" w całej Polsce.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze