01.09.11, 19:59

Nowy Dyrektor Zarządzający w San Markos

Karol Gajewski objął funkcję Dyrektora Zarządzającego w San Markos. Na nowym stanowisku zajmie się implementacją strategii rozwoju agencji i współpracą z kluczowymi kontrahentami.

Karol Gajewski objął funkcję Dyrektora Zarządzającego w San Markos. Na nowym stanowisku zajmie się implementacją strategii rozwoju agencji i współpracą z kluczowymi kontrahentami.

Z początkiem września br. Karol Gajewski awansował na stanowisko Dyrektora Zarządzającego w agencji San Markos. Do tej pory kierował zespołem Działu Obsługi Klienta, a także odpowiadał za współpracę agencji z jej kluczowymi klientami. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego w agencji San Markos pozostawało dotychczas nie obsadzone.

"Nowe wyzwania, które stają przed agencją wymagają najwyższej jakości usług i obsługi, ale także nowatorskich i przełomowych rozwiązań marketingowych. Wiemy, że obecnie nasi klienci oczekują od nas nie tylko kreatywnej reklamy, ale również coraz częściej potrzebują doradztwa przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Obecność Karola Gajewskiego na stanowisku Dyrektora Zarządzającego pozwoli realizować naszą wizję z powodzeniem" – podkreśla Magdalena Czaja, prezes San Markos.

Karol Gajewski posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez pięć lat zarządzał agencją reklamową Ad House. Wcześniej był współzałożycielem Agencji Matchstick s.c. oraz international sales & marketing managerem w Wydawnictwie Promedia. Z agencją San Markos jest związany od 2009 roku. W tym czasie pracował dla takich klientów, jak: RWE Polska, Telekomunikacja Polska, Siemens, OBI, Kropla Beskidu, TMS Brokers, Segece Polska.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).