01.09.11, 19:59

Nowy Dyrektor Zarządzający w San Markos

Karol Gajewski objął funkcję Dyrektora Zarządzającego w San Markos. Na nowym stanowisku zajmie się implementacją strategii rozwoju agencji i współpracą z kluczowymi kontrahentami.

Karol Gajewski objął funkcję Dyrektora Zarządzającego w San Markos. Na nowym stanowisku zajmie się implementacją strategii rozwoju agencji i współpracą z kluczowymi kontrahentami.

Z początkiem września br. Karol Gajewski awansował na stanowisko Dyrektora Zarządzającego w agencji San Markos. Do tej pory kierował zespołem Działu Obsługi Klienta, a także odpowiadał za współpracę agencji z jej kluczowymi klientami. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego w agencji San Markos pozostawało dotychczas nie obsadzone.

"Nowe wyzwania, które stają przed agencją wymagają najwyższej jakości usług i obsługi, ale także nowatorskich i przełomowych rozwiązań marketingowych. Wiemy, że obecnie nasi klienci oczekują od nas nie tylko kreatywnej reklamy, ale również coraz częściej potrzebują doradztwa przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Obecność Karola Gajewskiego na stanowisku Dyrektora Zarządzającego pozwoli realizować naszą wizję z powodzeniem" – podkreśla Magdalena Czaja, prezes San Markos.

Karol Gajewski posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez pięć lat zarządzał agencją reklamową Ad House. Wcześniej był współzałożycielem Agencji Matchstick s.c. oraz international sales & marketing managerem w Wydawnictwie Promedia. Z agencją San Markos jest związany od 2009 roku. W tym czasie pracował dla takich klientów, jak: RWE Polska, Telekomunikacja Polska, Siemens, OBI, Kropla Beskidu, TMS Brokers, Segece Polska.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.