08.09.11, 17:32

Goldbach Group otwiera nowy oddział agencji marketingu cyfrowego w Warszawie

Goldbach Group działający w 10 krajach całej Europy, otwiera w Warszawie czwarty europejski oddział Goldbach Interactive.

Goldbach Group działający w 10 krajach całej Europy, otwiera w Warszawie czwarty europejski oddział Goldbach Interactive. Model biznesowy oparty o efektywne rozwiązania marketingowe oraz kompleksową obsługę z sukcesem oferowane są już na rynkach w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Od września 2011 roku, przy wsparciu zespołu polskich ekspertów, Goldbach Interactive będzie rozszerzał swoje usługi również w Polsce. Od 2008 roku Goldbach Group obecny jest na polskim rynku jako właściciel ARBOmedia AG, a tym samym sieci ARBOinteractive.

Bramwell Kaltenrieder, Członek Zarządu Goldbach Group, odpowiedzialny za rozwój Goldbach Interactive: Polska jest bardzo istotnym rynkiem dla Grupy, a usługi Goldbach Interactive, obejmujące kreację, technologię i media, mają wielki potencjał wśród polskich marketerów. Na wymagającym i dynamicznym rynku oczekują od agencji digital marketing pełnej odpowiedzialności za efekty kampanii swoich Klientów.

Goldbach Interactive oferuje know-how i usługi, wykorzystując sprawdzone narzędzia oraz technologie pozwalające na budowanie strategii dla marek w cyfrowej komunikacji. Agencja specjalizuje się w rozwijaniu oraz prowadzeniu kampanii efektywnościowych i oferowaniu kompleksowych rozwiązań. Podstawowymi kompetencjami są: strategia, kreacja z produkcją, budowanie portali i e-sklepów, social, mobile a także rozwiązania performance marketingu i SEM/SEO.

Wraz z wejściem na polski rynek, Goldbach Interactive przejmuje kontrolę nad spółką ARBOVISION Warszawa oraz agencją social media – TRIBE GURU. W najbliższym czasie spółka planuje włączenie do swoich struktur ADKING i LOGICSEARCH. Do 2012 roku Goldbach Interactive będzie działać na rynku z zespołem blisko 50 polskich ekspertów i specjalistów w zakresie digital marketingu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).