08.09.11, 18:20

Kampania wizerunkowa Lubelskie - jasne, że do przodu!

Ruszyła kampania wizerunkowo - promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Działania mają na celu podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

Ruszyła kampania wizerunkowo - promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Działania mają na celu podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 oraz uświadomienie mieszkańcom Lubelszczyzny, jakie korzyści przynosi wdrażanie programu i jak wiele projektów współfinansowanych ze środków RPO WL jest realizowanych w ich bezpośrednim sąsiedztwie. Główne hasło kampanii to: "Lubelskie - jasne, że do przodu!". Kampania została zamówiona przez Departament Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie i jest skierowana do społeczeństwa województwa oraz do społeczności lokalnych. Za realizację kampanii odpowiada konsorcjum, w skład którego wchodzi agencja Red Branch Polska oraz Ecorys i MediaOn. Główne aktywności kampanii przewidziane są na wrzesień i październik.

Komunikat Kampanii kierowany jest głównie do ludzi młodych oraz do odbiorców rezultatów wdrażania programu. Kampania ma skłonić młodych ludzi, aby związali swoją przyszłość z rozwijającym się regionem, aby zobaczyli tu szanse swojego rozwoju oraz postrzegali Lubelszczyznę, jako miejsce przyjazne do życia i pracy. W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, który zostanie wyemitowany w kinach Lublinia, Chełma, Białej Podlaskiej, Puław i Zamościa. Prezentacji spotów będą towarzyszyły dedykowane wydarzenia promocyjne przed seansami filmowymi. Spot radiowy pojawi się na antenie: Radia Lublin, Radia Złote Przeboje, Puls Lublin, ESKA Lublin oraz ESKA Zamość. Pozostałe kanały komunikacji to: outdoor (billboardy, autobusy) i Internet (rpo.lubelskie.pl oraz media społecznościowe: YouTube i Facebook).

Głównym założeniem przy opracowywaniu koncepcji kampanii było wypracowanie kreacji, która wyróżni się spośród pozostałych tego typu materiałów promocyjnych. Agencja Red Branch chciała odejść od sztampowej “funduszowej” stylistyki przekazu i stworzyć dynamiczny, zwracający uwagę komunikat, który zostałby zapamiętany przez odbiorców. W oparciu o powyższe założenia w Kampanii RPO WL wykorzystano stylistykę hip-hopu. Zamiast wzniosłego monologu postawiono na bezpośredni komunikat, jaki ma gwarantować hip-hop. Dla podkreślenia regionalnego charakteru Programu do współtworzenia Kampanii zaproszony został lokalny artysta Tomasz Dymek znany jako „Dolar”.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.