08.09.11, 18:20
Kampania wizerunkowa Lubelskie - jasne, że do przodu!
Ruszyła kampania wizerunkowo - promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Działania mają na celu podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
Ruszyła kampania wizerunkowo - promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego. Działania mają na celu podtrzymanie pozytywnego wizerunku marki RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 oraz uświadomienie mieszkańcom Lubelszczyzny, jakie korzyści przynosi wdrażanie programu i jak wiele projektów współfinansowanych ze środków RPO WL jest realizowanych w ich bezpośrednim sąsiedztwie. Główne hasło kampanii to: "Lubelskie - jasne, że do przodu!". Kampania została zamówiona przez Departament Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie i jest skierowana do społeczeństwa województwa oraz do społeczności lokalnych. Za realizację kampanii odpowiada konsorcjum, w skład którego wchodzi agencja Red Branch Polska oraz Ecorys i MediaOn. Główne aktywności kampanii przewidziane są na wrzesień i październik.
Komunikat Kampanii kierowany jest głównie do ludzi młodych oraz do odbiorców rezultatów wdrażania programu. Kampania ma skłonić młodych ludzi, aby związali swoją przyszłość z rozwijającym się regionem, aby zobaczyli tu szanse swojego rozwoju oraz postrzegali Lubelszczyznę, jako miejsce przyjazne do życia i pracy. W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, który zostanie wyemitowany w kinach Lublinia, Chełma, Białej Podlaskiej, Puław i Zamościa. Prezentacji spotów będą towarzyszyły dedykowane wydarzenia promocyjne przed seansami filmowymi. Spot radiowy pojawi się na antenie: Radia Lublin, Radia Złote Przeboje, Puls Lublin, ESKA Lublin oraz ESKA Zamość. Pozostałe kanały komunikacji to: outdoor (billboardy, autobusy) i Internet (rpo.lubelskie.pl oraz media społecznościowe: YouTube i Facebook).
Głównym założeniem przy opracowywaniu koncepcji kampanii było wypracowanie kreacji, która wyróżni się spośród pozostałych tego typu materiałów promocyjnych. Agencja Red Branch chciała odejść od sztampowej “funduszowej” stylistyki przekazu i stworzyć dynamiczny, zwracający uwagę komunikat, który zostałby zapamiętany przez odbiorców. W oparciu o powyższe założenia w Kampanii RPO WL wykorzystano stylistykę hip-hopu. Zamiast wzniosłego monologu postawiono na bezpośredni komunikat, jaki ma gwarantować hip-hop. Dla podkreślenia regionalnego charakteru Programu do współtworzenia Kampanii zaproszony został lokalny artysta Tomasz Dymek znany jako „Dolar”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze