13.09.11, 21:44

GoldenSubmarine stworzyła program ŠKODA TestShow

Do zadań agencji należało stworzenie strategicznego pomysłu kampanii, rozbudowanego kanału na YouTube, realizacja filmów video wykorzystywanych w akcji promocyjnej oraz nośników reklamowych.

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła program ŠKODA TestShow, promujący modele samochodów marki ŠKODA. Do zadań agencji należało stworzenie strategicznego pomysłu kampanii, rozbudowanego kanału na YouTube, realizacja filmów video wykorzystywanych w akcji promocyjnej oraz nośników reklamowych.

Na nowopowstałym kanale YouTube Skoda Auto Polska można znaleźć wiele filmów oraz prezentacji modeli. Wraz ze startem kanału uruchomiono program ŠKODA TestShow, w którym internauci mogą testować samochody marki Škoda. Wystarczy, że za pośrednictwem kanału zgłoszą się do programu i - jeśli zostaną wybrani - wezmą udział w nagraniu kolejnych odsłon ŠKODA TestShow jako testerzy. Co miesiąc będą realizowane dwa kolejne odcinki programu. Programy prowadzi Adam Kornacki, dziennikarz TVN Turbo. "Chętni, w wybrany przez siebie sposób, mogą sprawdzić dowolny model ŠKODY i jego poszczególne funkcjonalności. Tak zapraszamy internautów do współtworzenia zawartości kanału i do wypowiadania się na temat naszej marki” – mówi Piotr Maj, specjalista ds. produktu z Działu Marketingu Skoda Auto Polska.

Gwiazdą pierwszego odcinka został Adam Małysz, rozpoczynający karierę rajdową. Miał on okazję poznać sportową duszę Fabii RS. Trailer filmu z Adamem Małyszem poprzedził oficjalną komunikację programu i w sposób wirusowy rozprzestrzenił się w Internecie, m.in. na portalach informacyjnych, w serwisach społecznościowych i blogach. Viral w ciągu nieco ponad dwóch tygodni osiągnął poziom ponad 600 tysięcy wyświetleń.

Uruchomienie kanału YouTube Skoda Auto Polska ogłoszono na konferencji prasowej, zorganizowanej na torze ADAC pod Berlinem. Na konferencji obecny był Adam Małysz, który wraz z zaproszonymi gośćmi świętował 110-lecie obecności marki Škoda w motorsporcie.

Dotychczasowe filmy w ramach ŠKODA TestShow zostały zrealizowane we współpracy z TakeOne Studio. Program ŠKODA TestShow zostanie wsparty kampanią reklamową na YouTube oraz w innych mediach internetowych. Za media plan kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.