13.09.11, 21:44
GoldenSubmarine stworzyła program ŠKODA TestShow
Do zadań agencji należało stworzenie strategicznego pomysłu kampanii, rozbudowanego kanału na YouTube, realizacja filmów video wykorzystywanych w akcji promocyjnej oraz nośników reklamowych.
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła program ŠKODA TestShow, promujący modele samochodów marki ŠKODA. Do zadań agencji należało stworzenie strategicznego pomysłu kampanii, rozbudowanego kanału na YouTube, realizacja filmów video wykorzystywanych w akcji promocyjnej oraz nośników reklamowych.
Na nowopowstałym kanale YouTube Skoda Auto Polska można znaleźć wiele filmów oraz prezentacji modeli. Wraz ze startem kanału uruchomiono program ŠKODA TestShow, w którym internauci mogą testować samochody marki Škoda. Wystarczy, że za pośrednictwem kanału zgłoszą się do programu i - jeśli zostaną wybrani - wezmą udział w nagraniu kolejnych odsłon ŠKODA TestShow jako testerzy. Co miesiąc będą realizowane dwa kolejne odcinki programu. Programy prowadzi Adam Kornacki, dziennikarz TVN Turbo. "Chętni, w wybrany przez siebie sposób, mogą sprawdzić dowolny model ŠKODY i jego poszczególne funkcjonalności. Tak zapraszamy internautów do współtworzenia zawartości kanału i do wypowiadania się na temat naszej marki” – mówi Piotr Maj, specjalista ds. produktu z Działu Marketingu Skoda Auto Polska.
Gwiazdą pierwszego odcinka został Adam Małysz, rozpoczynający karierę rajdową. Miał on okazję poznać sportową duszę Fabii RS. Trailer filmu z Adamem Małyszem poprzedził oficjalną komunikację programu i w sposób wirusowy rozprzestrzenił się w Internecie, m.in. na portalach informacyjnych, w serwisach społecznościowych i blogach. Viral w ciągu nieco ponad dwóch tygodni osiągnął poziom ponad 600 tysięcy wyświetleń.
Uruchomienie kanału YouTube Skoda Auto Polska ogłoszono na konferencji prasowej, zorganizowanej na torze ADAC pod Berlinem. Na konferencji obecny był Adam Małysz, który wraz z zaproszonymi gośćmi świętował 110-lecie obecności marki Škoda w motorsporcie.
Dotychczasowe filmy w ramach ŠKODA TestShow zostały zrealizowane we współpracy z TakeOne Studio. Program ŠKODA TestShow zostanie wsparty kampanią reklamową na YouTube oraz w innych mediach internetowych. Za media plan kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze