29.09.11, 19:54

Awanse w Ciszewski Public Relations

W zespole agencji Ciszewski Public Relations trzy osoby objęły wyższe stanowiska. Renata Toczyska-Seliga będzie pełnić funkcję Account Directora, natomiast Małgorzata Pietrucha oraz Paweł Rabantek awansowali na stanowisko Junior Account Manager.

Z początkiem września br. w zespole agencji Ciszewski Public Relations trzy osoby objęły wyższe stanowiska. Renata Toczyska-Seliga będzie pełnić funkcję Account Directora, natomiast Małgorzata Pietrucha oraz Paweł Rabantek awansowali na stanowisko Junior Account Manager.

Renata Toczyska-Seliga została dyrektorem działu Turystyka i Transport. Do Ciszewski PR dołączyła w sierpniu 2010 roku, obejmując funkcję Account Managera. Od początku odpowiadała za klientów z branży turystycznej i transportowej. W marcu 2011 została szefem nowoutworzonego Działu Turystyka i Transport. W tej chwili wspiera działania komunikacyjne m.in. dla biur podróży, linii lotniczych oraz sieci hotelowych.

Małgorzata Pietrucha pełni od września funkcję Junior Account Managera w dziale Consumer Goods & Lifestyle, kierowanym przez Zofię Bugajnę. Z Ciszewski PR związana jest od maja 2009 roku. W tym czasie odpowiedzialna była, m.in. za komunikację XXI Biegu Niepodległości, za które otrzymała nominację w konkursie Złote Spinacze 2010.

Nowym Junior Account Managerem w dziale Consumer Goods & Lifestyle został także Paweł Rabantek, który dołączył do zespołu CiszewskiPR w lutym 2011 roku. Obecnie prowadzi działania PR dla marki Hennessy, a także odpowiedzialny będzie za realizację projektu Carlsberg UEFA EURO 2012. Ostatnie awanse w Ciszewski PR są kontynuacją rozwoju kluczowych działów firmy. Consumer Goods & Lifestyle dzięki unikalnym kompetencjom członków swojego zespołu stał się dla naszych klientów godnym partnerem w komunikacji konsumenckiej i budowaniu wizerunku marek. Natomiast Dział Turystyka i Transport pod skrzydłami Renaty Toczyskiej-Seligi uczynił z Ciszewski PR agencję pierwszego wyboru dla klientów z branży lotniczej, turystycznej i transportowej.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.