23.11.11, 18:03

Value Media domem mediowym Viacom International Media Networks w Polsce

Dom mediowy Value Media został wybrany przez grupę Viacom International Media Networks w Polsce do obsługi stacji telewizyjnych oraz serwisów internetowych, wchodzących w skład jej portfolio. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2012 r.

Dom mediowy Value Media został wybrany przez grupę Viacom International Media Networks w Polsce do obsługi stacji telewizyjnych oraz serwisów internetowych, wchodzących w skład jej portfolio. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2012 r.

Value Media zajmie się obsługą budżetu reklamowego marek, należących do grupy Viacom International Media Networks, której portfolio na polskim rynku liczy 12 stacji telewizyjnych oraz siedem witryn internetowych. Wśród nich są stacje dziecięce (Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr.), młodzieżowe (MTV, Viva, MTV Live HD), czy rozrywkowe (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!) oraz stacje o zasięgu ponadregionalnym (MTV European, VH1 European, VH1 Classic European).

Cieszy mnie, że rozpoczynamy współpracę z domem Value Media, który zaprezentował bardzo ciekawe podejście do planowania mediów, szczególnie online, gdzie lokujemy większość naszego budżetu. Jestem przekonany, że znaleźliśmy partnera, który wykorzysta potencjał naszych marek oraz będzie skutecznie i kompleksowo realizował dla nas kampanie reklamowe” – komentuje Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych grupy Viacom International Media Networks w Polsce.

Powierzenie nam budżetu Viacom International Media Networks w Polsce to dla nas duże wyróżnienie, szczególnie, że do tej pory obsługiwany był przez sieciowy dom mediowy. Dodatkowo jest to dla nas sygnał, że obrana przez Value Media strategia rozwoju, podejście do procesu komunikacji i patrzenia na tradycyjną reklamę przez pryzmat nowych technologii idealnie wpisuje się w szybko zmieniające się potrzeby rynku” – dodaje Bartłomiej Kamiński, Managing Director z Value Media.

Dotychczas za obsługę mediową  grupy Viacom International Media Networks w Polsce odpowiadały min. domy mediowe MEC (2011) oraz ZenithOptimedia (2010).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).