26.12.11, 14:58
Equinox Polska uruchomi Equinox Interactive
Niezależny dom mediowy Equinox Polska utworzy od stycznia 2012 roku nowy dział internetowy – Equinox Interactive.
Niezależny dom mediowy Equinox Polska utworzy od stycznia 2012 roku nowy dział internetowy – Equinox Interactive. Obok standardowych obszarów z zakresu interactive takich jak display, search, performance, WOMM, komórka ma specjalizować się w działaniach niestandardowych, opartych i połączonych z coraz szybciej rozwijającym się rynkiem mobile oraz wszechobecnymi mediami społecznościowymi. Oprócz planowania i zakupu mediów, nowo powstający dział zajmie się tworzeniem kreacji reklamowych, serwisów internetowych, widgetów, aplikacji na urządzenia mobilne oraz realizacją dedykowanego dla internetu video.
W związku z powstaniem działu internetowego, od 1 stycznia 2012 roku, do zespołu Equinox Polska dołączą specjaliści z zakresu szeroko rozumianego marketingu interaktywnego. Na czele Equinox Interactive stanie Jarosław Sosiński jako Head of Equinox Interactive. Jednocześnie Łukasz Sysa będzie pełnił funkcję Head of Strategy a Bartosz Niewiadomski zajmie stanowisko Interactive Media Specialist.
Jarosław Sosiński w branży pracuje od 2004 roku. Karierę rozpoczynał w dziale internetowym CR Media. Następnie od 2006 w ZenithOptimedia, od podstaw stworzył i zarządzał działem interaktywnym - Zed Digital, wprowadzając go do TOP 3 interaktwnych działów domów mediowych. W 2009 przeszedł do Biura Reklamy GG Network, gdzie zarządzał działem agencyjnym, dwukrotnie zdobywając tytuł najlepszego biura reklamy wg. rankingów miesięcznika Media i Marketing Polska.
Łukasz Sysa związany z branżą mediową od 2005 roku. Początkowo jako project manager w platformie Cyfra+, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie interaktywnych rozwiązań telewizyjnych. W 2008, roku zajął się branżą reklamy online. W Zed Digital był bezpośrednio odpowiedzialny za planowanie kampanii dla Grupy Żywiec, Maspex oraz Warner Bros, a w późniejszym okresie za tworzenie crossmediowych projektów dla kluczowych Klientów ZenithOptimedia Group. Ostatnio pracował w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski, gdzie odpowiadał za prowadzenie zespołu kreatywnego tworzącego rozbudowane koncepcje komunikacyjne oparte zarówno o potencjał portalu, jak i inne kanały dotarcia m.in. działania na Facebooku, SEM, buzzmarketing, mobile etc. Nagrodzony Mixx Award 2010 za kampanie z wykorzystaniem augmented reality dla Nike.
Bartosz Niewiadomski w branży reklamy online od 2008 roku. Początkowo specjalizował się w działaniach WOMM. Od dwóch lat pracował w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski tworząc rozwiązania komunikacyjne szyte na miarę. Szczególnie wyspecjalizowany w marketingu branży sportowej. Odpowiedzialny za tworzenie zaawansowanych rozwiązań dla firmy Nike oraz projektów związanych z Euro 2012.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze