26.12.11, 14:58

Equinox Polska uruchomi Equinox Interactive

Niezależny dom mediowy Equinox Polska utworzy od stycznia 2012 roku nowy dział internetowy – Equinox Interactive.

Niezależny dom mediowy Equinox Polska utworzy od stycznia 2012 roku nowy dział internetowy – Equinox Interactive. Obok standardowych obszarów z zakresu interactive takich jak display, search, performance, WOMM, komórka ma specjalizować się w działaniach niestandardowych, opartych i połączonych z coraz szybciej rozwijającym się rynkiem mobile oraz wszechobecnymi mediami społecznościowymi. Oprócz planowania i zakupu mediów, nowo powstający dział zajmie się tworzeniem kreacji reklamowych, serwisów internetowych, widgetów, aplikacji na urządzenia mobilne oraz realizacją dedykowanego dla internetu video.

W związku z powstaniem działu internetowego, od 1 stycznia 2012 roku,  do zespołu Equinox Polska dołączą specjaliści z zakresu szeroko rozumianego marketingu interaktywnego. Na czele Equinox Interactive stanie Jarosław Sosiński jako Head of Equinox Interactive. Jednocześnie Łukasz Sysa będzie pełnił funkcję Head of Strategy a Bartosz Niewiadomski zajmie stanowisko Interactive  Media Specialist.

Jarosław Sosiński w branży pracuje od 2004 roku. Karierę rozpoczynał w dziale internetowym CR Media. Następnie od 2006 w ZenithOptimedia, od podstaw stworzył i zarządzał działem interaktywnym - Zed Digital, wprowadzając go do TOP 3 interaktwnych działów domów mediowych. W 2009 przeszedł do Biura Reklamy GG Network, gdzie zarządzał działem agencyjnym, dwukrotnie zdobywając tytuł najlepszego biura reklamy wg. rankingów miesięcznika Media i Marketing Polska.

Łukasz Sysa związany z branżą mediową od 2005 roku. Początkowo jako project manager w platformie Cyfra+, gdzie był odpowiedzialny za tworzenie interaktywnych rozwiązań telewizyjnych. W 2008, roku  zajął się branżą reklamy online. W Zed Digital był  bezpośrednio odpowiedzialny za planowanie kampanii dla Grupy Żywiec, Maspex oraz Warner Bros, a w późniejszym okresie za tworzenie crossmediowych projektów dla kluczowych Klientów ZenithOptimedia Group. Ostatnio pracował w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski, gdzie odpowiadał za prowadzenie zespołu kreatywnego tworzącego  rozbudowane koncepcje komunikacyjne oparte zarówno o potencjał portalu, jak i inne kanały dotarcia m.in. działania na Facebooku, SEM, buzzmarketing, mobile etc. Nagrodzony Mixx Award 2010 za kampanie z wykorzystaniem  augmented reality dla Nike.

Bartosz Niewiadomski w branży reklamy online od 2008 roku. Początkowo specjalizował  się w działaniach WOMM. Od dwóch lat pracował w Biurze  Reklamy Wirtualnej Polski tworząc rozwiązania komunikacyjne szyte na miarę. Szczególnie wyspecjalizowany w marketingu branży sportowej. Odpowiedzialny za tworzenie zaawansowanych rozwiązań dla firmy Nike oraz projektów związanych z Euro 2012. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).