09.01.12, 18:46

PanMedia Western dla PKN Orlen

Kampanię promującą udział zawodników Orlen Team w 34 edycji Rajdu Dakar zaplanował we współpracy z PKN Orlen Dom Mediowy PanMedia Western.

Kampanię promującą udział zawodników Orlen Team w 34 edycji Rajdu Dakar zaplanował we współpracy z PKN Orlen Dom Mediowy PanMedia Western.

Media użyte w kampanii to: TVP (TVP 1, TVP2, TVP INFO i TVP Sport). Publiczna telewizja po raz kolejny realizuje kroniki dakarowe zarówno sportowe, realizowane przez redakcję sportową TVP, jak i lifestylowe, których twarzą jest prezenterka Beata Sadowska. Na stronach sport.tvp.pl można również oglądać wszystkie materiały video prezentowane na antenie telewizji.

Relacje filmowe z rajdu dostępne są również online - zarówno na stronach TVP ("Kroniki Dakaru" TVP), jak i na sponsorowanej przez Orlen sekcji dedykowanej Dakarowi na sport.onet.pl. Dostępne są tam przygotowywane przez dziennikarza portalu codzienne reportaże z trasy rajdu. Społecznościową  stronę projektu tworzą zarówno  newsy dotyczące Orlen Team'u dostępne na portalu Facebook, jak i umieszczane tam na bieżąco zdjęcia oraz clipy video dostępne również na YouTube. Dla kibiców przygotowane zostały specjalne aplikacje konkursowe na Facebooku z atrakcyjnymi nagrodami.

TVN Turbo wyprodukowało czteroodcinkowy program prezentujący sylwetki zawodników i  ich przygotowania do rajdu. W kampanii biorą również udział stacje radiowe Eska i Eska Rock. W Esce prowadzony jest konkurs dla słuchaczy pod hasłem "Rajd Dakar z Eską", w którym do wygrania są karty na paliwo o wartości 700 zł oraz spotkanie z Orlen Team’em. 

Powstał również specjalny serwis internetowy dedykowany tegorocznej edycji rajdu Dakar2012, w którym można na bieżąco śledzić osiągnięcia Polaków startujących w najbardziej wymagającym z rajdów. Bogate zasoby multimedialne uzupełniają część informacyjną serwisu, w której można na bieżąco obserwować klasyfikację w poszczególnych kategoriach: samochodów, motocykli, quadów i ciężarówek oraz śledzić trasę rajdu.

Kampania ma prasowe wsparcie w trzech tytułach wydawnictwa Ringer Axel Springer (Fakt, Przegląd Sportowy i Sport). Działania promocyjne potrwają do końca stycznia 2012.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).