09.01.12, 18:46

PanMedia Western dla PKN Orlen

Kampanię promującą udział zawodników Orlen Team w 34 edycji Rajdu Dakar zaplanował we współpracy z PKN Orlen Dom Mediowy PanMedia Western.

Kampanię promującą udział zawodników Orlen Team w 34 edycji Rajdu Dakar zaplanował we współpracy z PKN Orlen Dom Mediowy PanMedia Western.

Media użyte w kampanii to: TVP (TVP 1, TVP2, TVP INFO i TVP Sport). Publiczna telewizja po raz kolejny realizuje kroniki dakarowe zarówno sportowe, realizowane przez redakcję sportową TVP, jak i lifestylowe, których twarzą jest prezenterka Beata Sadowska. Na stronach sport.tvp.pl można również oglądać wszystkie materiały video prezentowane na antenie telewizji.

Relacje filmowe z rajdu dostępne są również online - zarówno na stronach TVP ("Kroniki Dakaru" TVP), jak i na sponsorowanej przez Orlen sekcji dedykowanej Dakarowi na sport.onet.pl. Dostępne są tam przygotowywane przez dziennikarza portalu codzienne reportaże z trasy rajdu. Społecznościową  stronę projektu tworzą zarówno  newsy dotyczące Orlen Team'u dostępne na portalu Facebook, jak i umieszczane tam na bieżąco zdjęcia oraz clipy video dostępne również na YouTube. Dla kibiców przygotowane zostały specjalne aplikacje konkursowe na Facebooku z atrakcyjnymi nagrodami.

TVN Turbo wyprodukowało czteroodcinkowy program prezentujący sylwetki zawodników i  ich przygotowania do rajdu. W kampanii biorą również udział stacje radiowe Eska i Eska Rock. W Esce prowadzony jest konkurs dla słuchaczy pod hasłem "Rajd Dakar z Eską", w którym do wygrania są karty na paliwo o wartości 700 zł oraz spotkanie z Orlen Team’em. 

Powstał również specjalny serwis internetowy dedykowany tegorocznej edycji rajdu Dakar2012, w którym można na bieżąco śledzić osiągnięcia Polaków startujących w najbardziej wymagającym z rajdów. Bogate zasoby multimedialne uzupełniają część informacyjną serwisu, w której można na bieżąco obserwować klasyfikację w poszczególnych kategoriach: samochodów, motocykli, quadów i ciężarówek oraz śledzić trasę rajdu.

Kampania ma prasowe wsparcie w trzech tytułach wydawnictwa Ringer Axel Springer (Fakt, Przegląd Sportowy i Sport). Działania promocyjne potrwają do końca stycznia 2012.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.