09.02.12, 18:07

Procontent Communication w sieci Global Reach PR

Procontent Communication dołączyło do międzynarodowej sieci firm public relations – Global Reach PR.

Procontent Communication dołączyło do międzynarodowej sieci firm public relations – Global Reach PR. Tym samym poprzez biura zlokalizowane w 35 krajach świata zaoferuje swoim klientom prowadzenie kampanii komunikacyjnych o zasięgu globalnym.

Agencja Procontent Communication dołaczyła do sieci Global Reach Public Relations. Jest ona obecna na 50 rynkach świata poprzez 35 biur zlokalizowanych na pięciu kontynentach. Jej główna siedziba mieści się w Londynie.

Sieć Global Reach została utworzona w 2000 roku przez agencję Johnson King  wyspecjalizowaną w komunikacji korporacyjnej oraz public relations dla sektora nowych technologii. Obecnie skupia ona agencje z doświadczeniem w takich obszarach, PR jak: komunikacja korporacyjna, biznesowa oraz w PR z obszaru nowoczesnych technologii.

W ramach podejścia "BRANDING WITHOUT BORDERS" Global Reach prowadzi kampanie public relations o międzynarodowym zasięgu, wykorzystując przy tym wiedzę i doświadczenie specjalistów z lokalnych rynków. Sieć oferuje scentralizowane zarządzanie kampaniami prowadzonymi na wielu rynkach z zapewnieniem jednego opiekuna kampanii (one point of contact).

"Bardzo cieszy nas fakt, iż po niespełna pół roku istnienia na polskim rynku możemy pochwalić się przyjęciem do struktur międzynarodowej sieci. Jest to z pewnością potwierdzenie standardu naszych usług oraz kompetencji zespołu. Dodatkowo istotne dla nas jest, że społeczność Global Reach to agencje pracujące na trudnym rynku PR korporacyjnego i technologicznego. Dzięki obecności w sieci, możemy zaoferować klientom dostęp do jej zasobów i realizować kampanie o międzynarodowym zasięgu, koordynowane bezpośrednio z Polski" - podkreśla Iwona Kubicz Prezes Procontent.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).