16.02.12, 16:31
Pierwsza kampania marki Benospokój
Pierwsza kampania marki Benospokój obejmuje swoim zasięgiem największe publiczne oraz komercyjne stacje telewizyjne.
Kampania marki Benospokój skierowana jest do ludzi aktywnych i zapracowanych, którym natłok obowiązków przeszkadza w możliwości zrelaksowania się i rozluźnienia. 30-sekundowy spot reklamowy przedstawia sytuacje dobrze znane z codziennego życia, które, mimo iż na pierwszy rzut oka postrzegane są jako błahe i niewiele znaczące, potrafią skutecznie wyprowadzić z równowagi.
W spocie reklamowym wykorzystano jeden z najbardziej znanych utworów klasycznych – "W Grocie Króla Gór" Edwarda Griega. Muzyka ta - dynamiczna, mroczna i pełna niepokoju - doskonale podkreśla, iż w obliczu stresu nawet tak drobne kwestie jak rozlana kawa czy zepsuty długopis mogą urosnąć do rangi "problemu dnia".
W momencie pojawienia się na ekranie suplementu diety Benospokój muzyka zwalnia i ulega wyciszeniu, co ukazuje korzyści płynące ze stosowania preparatu oraz wspiera komunikację marki, jako suplementu łagodzącego objawy stresu i zdenerwowania.
Pierwsza kampania marki Benospokój obejmuje swoim zasięgiem największe publiczne oraz komercyjne stacje telewizyjne – m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVP Info oraz TVN24. Kreację spotu zrealizował MAUR film z Czech, koncept przygotowała agencja reklamowa Opus-b, natomiast za działania public relations odpowiada agencja Open Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze