15.02.12, 17:38
Telewizyjna kampania Infiniti
13. lutego 2012 r. ruszyła pierwsza polska kampania telewizyjna marki Infiniti, którą na zlecenie wyłącznego dystrybutora tych samochodów w Polsce - Polskiej Grupy Dealerów Sp. z o.o. – przygotował dom mediowy PRO Media House.
13. lutego 2012 r. ruszyła pierwsza polska kampania telewizyjna marki Infiniti, którą na zlecenie wyłącznego dystrybutora tych samochodów w Polsce - Polskiej Grupy Dealerów Sp. z o.o. – przygotował dom mediowy PRO Media House.
Głównym celem kampanii jest budowa znajomości marki Infiniti i kreowanie jej wizerunku wśród polskich konsumentów – szczególnie mężczyzn powyżej 40 roku życia, a także promocja wybranych modeli Infiniti objętych pełnym odliczeniem VAT. Hasło kampanii - "Infiniti. Inspired Performance" – ma podkreślać kluczowe atrybuty samochodów tej marki: bardzo dobre osiągi i parametry techniczne połączone z wyszukanym, finezyjnym designem.
Reklama 30-sekundowego spotu pojawi się w telewizji ogólnopolskiej (TVP 1, TVP 2, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i informacyjnych. Kampania potrwa do 11. marca 2012 r. Spot został opracowany przez agencję TBWA. Za polską adaptację odpowiadała Agencja DEMO Effective Launching. Dom mediowy PRO Media House został wyłoniony w drodze przetargu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze