06.04.12, 20:58
Krzysztof Tkaczyk w agencji interaktywnej INSIGNIA
Do zespołu agencji interaktywnej INSIGNIA dołączył Krzysztof Tkaczyk, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
Do zespołu agencji interaktywnej INSIGNIA dołączył Krzysztof Tkaczyk, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego. Przez ponad sześć lat Tkaczyk pracował w agencji Schulz brand friendly, gdzie tworzył kampanie telewizyjne między innymi dla Mitsubishi, Lidl, HOOP, międzynarodowe kampanie Fervex i Tantum Verde oraz wprowadzał na rynek nowe produkty marek D'Aucy, Vitax, nową markę medycyny kosmetycznej Xylogic.
Tkaczyk jest w branży od 15 lat (wcześniej był kreatywnym i partnerem w agencji Grupa Eskadra), ma na koncie kilkanaście nagród branżowych (między innymi Globe Awards Worldwide za kampanie dla IKEA i PTK Centertel, Kreatura za branding Kraków Airport).
Niedawno do teamu kreatywnego w roli Senior Copywritera dołączyła Katarzyna Sochacka, która w agencji Schulz była jednym z dwóch creative supervisorów i zastępców Krzysztofa Tkaczyka.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze