06.04.12, 21:14

Natanek Batmanek triumfował

"Wirusowa" reklama Tesco z Heniem w roli księdza Natanka okazuje się, że robi furorę nie tylko w Internecie. Spot – wyprodukowany przez Studio Animacji Xantus z Grupy ADV w oparciu o kreację autorstwa Pride & Glory Interactive – triumfował w 16. edycji konkursu Kreatury 2012.

"Wirusowa" reklama Tesco z Heniem w roli księdza Natanka okazuje się, że robi furorę nie tylko w Internecie. Spot – wyprodukowany przez Studio Animacji Xantus z Grupy ADV w oparciu o kreację autorstwa Pride & Glory Interactive – triumfował w 16. edycji konkursu Kreatury 2012. Viral Tesco zdobył aż dwie zwycięskie statuetki. Został wytypowany jako najlepszy film reklamowy oraz jedna z dwóch najlepszych animacji 2011 roku. To kolejne wyróżnienie branżowe – po triumfie w Webstar Festiwal w kategorii Kampania internetowa 2011 – dla spotu inspirowanego kazaniem księdza Natanka.

Dzięki oryginalnemu pomysłowi i doskonałemu wyczuciu chwili udało się stworzyć spot, jakiego w branży reklamowej dawno nie było. Jesteśmy niezwykle usatysfakcjonowani tym, że film z Heniem w roli Natanka Batmanka – wyprodukowany przez Studio Animacji Xantus z Grupy ADV – cieszy się tak dużym zainteresowaniem nie tylko internautów, ale również uznaniem ekspertów z dziedziny reklamy. Z naszej perspektywy kluczowe jest oczywiście zwycięstwo w kategorii ‘Najlepszych animacji 2011 roku’. Tego typu produkcje to nasza specjalność. Mamy więc nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy mieli możliwość uczestniczenia w tak kreatywnych przedsięwzięciach” – podkreśla Michał Dusiński, prezes Studia Animacji Xantus.

Natchniony Henio w przebraniu Batmana – ostrzegający jak rozpoznać, kiedy „Tesco się Tobą interesuje” – wzbudził ogromne zainteresowanie internautów. W zaledwie trzy dni od premiery viral obejrzało ponad milion użytkowników serwisu Youtube. Aktualnie spot notuje już niemal 2 mln odsłon.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).