06.04.12, 21:14

Urodzinowa kampania Blue City

„Tu odkryjesz świat atrakcji“ – pod takim hasłem 1 kwietnia 2012 r. ruszyła urodzinowa kampania Blue City. W ramach obchodów przygotowano szereg atrakcyjnych imprez – zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci.

„Tu odkryjesz świat atrakcji“ – pod takim hasłem 1 kwietnia 2012 r. ruszyła urodzinowa kampania Blue City. W ramach obchodów przygotowano szereg atrakcyjnych imprez – zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Wydarzenia odbywające się w centrum zostaną wsparte unikalną kampanią mobilną. Na ulice Warszawy wyjadą sygnowane przez Blue City nowoczesne autobusy, informujące o zaplanowanych atrakcjach. Przewidziano także grę internetową, dzięki której każdy będzie mógł sterować jednym z autobusów.

Kwietniowym wydarzeniom towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która obejmuje swoim zasięgiem Warszawę. Zamiast tradycjnych billboardów, na ulicach miasta pojawiły się trzy autobusy, które stanowią mobilny symbol Blue City. Na pojazdach pojawiła się atrakcyjna grafika centrum oraz logotypy unikalnych najemców. Świeże podejście do prowadzenia kampanii outdoorowej wzmocni przekaz reklamowy, zapewni duży zasięg i wysoką zauważalność. Każdy z autobusów porusza się po indywidualnie wytyczonej trasie. W dni robocze pojazdy będzie można dostrzec w godzinach szczytu na najbardziej ruchliwych ulicach miasta, m.in. w Alejach Jerozolimskich, na ul. Marszałkowskiej oraz w Al. Prymasa Tysiąclecia. W weekendy autobusy będą poruszać się w pobliżu popularnych kompleksów parkowych stolicy. Działania zostaną wsparte kampanią internetową. Na portalu Facebook uruchomiona zostanie specjalna aplikacja, dzięki której każdy, kto „polubił“ Blue City, będzie mógł wskazać kierowcy jednego z autobusów drogę, a przy okazji wygrać nagrodę.

Kreacją oraz komunikacją kampanii zajęła się agencja Communication Unlimited, za działania interaktywne odpowiada Webprovider, a za wsparcie eventowe – Media Project.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).