06.04.12, 21:16
InnerValue i InnerLook dla Zakładów Mięsnych Henryk Kania
W marcu br. agencje InnerValue i InnerLook rozpoczęły współpracę w zakresie Public Relations oraz Investor Relations z Zakładami Mięsnymi Henryk Kania.
W marcu br. agencje InnerValue i InnerLook rozpoczęły współpracę w zakresie Public Relations oraz Investor Relations z Zakładami Mięsnymi Henryk Kania. Na mocy podpisanej umowy agencje będą odpowiedzialna za PR korporacyjny, PR produktowy oraz relacje inwestorskie.
Do obowiązków agencji InnerValue należeć będzie opracowanie strategii komunikacji spółki z inwestorami indywidualnymi i instytucjonalnymi, mediami finansowymi oraz doradztwo w zakresie należytego wypełniania obowiązków informacyjnych. Za projekt odpowiedzialni będą Wojciech Iwaniuk oraz Łukasz Lewczuk.
Do zadań departamentu InnerLook należeć będzie kompleksowa obsługa z zakresu PR, w tym opracowanie strategii komunikacji, relacje z mediami, PR produktów marki Henryk Kania, prowadzenie biura prasowego oraz działania e-PR. Za projekt odpowiedzialna będzie Anastazja Pisula. Umowa został podpisana na czas nieokreślony. Klient wybrał agencję w postępowaniu ofertowym.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze