06.04.12, 21:17

Golący Patrol Wilkinson ruszył do akcji

Wilkinson - producent produktów do golenia, wystartował z nową kampanią "Golący Patrol", której bohaterami są ratownicy. Akcja ma na celu promowanie idei, że golenie może być przyjemne.

Wilkinson - producent produktów do golenia, wystartował z nową kampanią "Golący Patrol", której bohaterami są ratownicy, na czele z dziewczyną z marcowej okładki słynnego, męskiego czasopisma. Akcja ma na celu promowanie idei, że golenie może być przyjemne.

Bohaterowie kampanii Golący Patrol wcielają się w postacie ratowników. Ubrani w charakterystyczne pomarańczowe kostiumy i wyposażeni w specjalne bojki ratownicy, staną się twarzami licznych akcji organizowanych przez Wilkinson. Ozdobą Golącego Patrolu są trzy ratowniczki – Wera (wprost z marcowej okładki popularnego magazynu dla mężczyzn), Reni i Jula, które na początku kwietnia przejęły dowodzenie na fanpage’u marki Wilkinson. W trakcie kampanii dziewczyny m.in. poprowadzą „Uniwersytet Golącego Patrolu”. Będzie to ilustrowany zabawnymi zdjęciami cykl instruktażowych postów, w których ratowniczki zaprezentują mini-kurs „jak golić się przyjemnie”. Całość komunikacji ma być utrzymana w zabawnym charakterze.

Koncepcję kreatywną kampanii Golący Patrol przygotowała agencja reklamowa Hand Made, która zajęła się także kreacją wszystkich materiałów marketingowych i prowadzeniem fanpage’a firmy Wilkinson. Zlecenie na półroczną obsługę kampanii, agencja Hand Made zdobyła w drodze przetargu. Za koordynację projektu od strony kreatywnej agencji odpowiada Miłosz Sroka,  za cały projekt ze strony Hand Made odpowiada Dorota Sokół. Za realizację kompleksowych działań PR kampanii Golący Patrol odpowiada agencja Public Relations studio PRowokacja.

Do zadań agencji należą całościowe działania media relations, kontakty z patronami kampanii, wsparcie lokalnych wydarzeń, organizacja konkursów i testów produktów. Za projekt z ramienia agencji odpowiada zespół pod kierownictwem Agnieszki Burzyńskiej (managing director). Kampanię obsługuje dom mediowy MEC.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.