06.04.12, 21:17

Golący Patrol Wilkinson ruszył do akcji

Wilkinson - producent produktów do golenia, wystartował z nową kampanią "Golący Patrol", której bohaterami są ratownicy. Akcja ma na celu promowanie idei, że golenie może być przyjemne.

Wilkinson - producent produktów do golenia, wystartował z nową kampanią "Golący Patrol", której bohaterami są ratownicy, na czele z dziewczyną z marcowej okładki słynnego, męskiego czasopisma. Akcja ma na celu promowanie idei, że golenie może być przyjemne.

Bohaterowie kampanii Golący Patrol wcielają się w postacie ratowników. Ubrani w charakterystyczne pomarańczowe kostiumy i wyposażeni w specjalne bojki ratownicy, staną się twarzami licznych akcji organizowanych przez Wilkinson. Ozdobą Golącego Patrolu są trzy ratowniczki – Wera (wprost z marcowej okładki popularnego magazynu dla mężczyzn), Reni i Jula, które na początku kwietnia przejęły dowodzenie na fanpage’u marki Wilkinson. W trakcie kampanii dziewczyny m.in. poprowadzą „Uniwersytet Golącego Patrolu”. Będzie to ilustrowany zabawnymi zdjęciami cykl instruktażowych postów, w których ratowniczki zaprezentują mini-kurs „jak golić się przyjemnie”. Całość komunikacji ma być utrzymana w zabawnym charakterze.

Koncepcję kreatywną kampanii Golący Patrol przygotowała agencja reklamowa Hand Made, która zajęła się także kreacją wszystkich materiałów marketingowych i prowadzeniem fanpage’a firmy Wilkinson. Zlecenie na półroczną obsługę kampanii, agencja Hand Made zdobyła w drodze przetargu. Za koordynację projektu od strony kreatywnej agencji odpowiada Miłosz Sroka,  za cały projekt ze strony Hand Made odpowiada Dorota Sokół. Za realizację kompleksowych działań PR kampanii Golący Patrol odpowiada agencja Public Relations studio PRowokacja.

Do zadań agencji należą całościowe działania media relations, kontakty z patronami kampanii, wsparcie lokalnych wydarzeń, organizacja konkursów i testów produktów. Za projekt z ramienia agencji odpowiada zespół pod kierownictwem Agnieszki Burzyńskiej (managing director). Kampanię obsługuje dom mediowy MEC.

Komentarze

Powiązane

18.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
LANCERTO i Paranienormalni ogłaszają kontynuację współpracy
LANCERTO przedłużyło współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 r. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych.
18.03.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Linkleaders dla mLeasingu o kwasach i zasadach w obsłudze klientów
“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” - to projekt, którego celem jest wypracowanie i wdrożenie jednolitych zasad obsługi klientów mLeasingu (spółki z grupy mBanku). Kampania realizowana przez Linkleaders ma być przykładem na to, jak aktywacje komunikacji wewnętrznej przekładają się na wyniki biznesowe.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
17.03.23, 16:23
| reklama & PR » informacje
Samsung. Przygotowany na zmiany. Kampania inteligentnych urządzeń AGD od Samsung
W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również akcja cashback na zabudowę.
17.03.23, 14:52
| reklama & PR » ludzie
Anna Mazur i Magdalena Sajpel awansowały w zespole Creative Studio LiquidThread
Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Senior Creative Designerki, a Anna Mazur została Creative Designerką w zespole Creative Studio LiquidThread.
17.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
#LoteriaProcenta. Kampania społeczna pod hasłem Pomagamy, wspieramy, wygrywamy
#LoteriaProcenta to kampania społeczna pod hasłem „Pomagamy, wspieramy, wygrywamy” promująca postawę darczyńcy. Podatnik, który przekazał w rozliczeniu rocznym PIT 1,5% podatku na dowolną organizację pożytku publicznego, może zarejestrować się na stronie loteriaprocenta.pl i wziąć udział w losowaniu nagród.
17.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Amiblu Polska rozszerza współpracę z Public Dialog
Od lutego br. doradztwo w komunikacji Amiblu Polska prowadzi Public Dialog. W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację kompleksowej strategii w obszarze komunikacji korporacyjnej i prowadzenie kanałów social media spółki.
16.03.23, 18:38
| reklama & PR » ludzie
Michał Kazubek dołączył do Big Picture
Michał Kazubek to ekspert PR związany z branżą od 10 lat. W zespole komunikacji korporacyjnej Big Picture objął stanowisko Senior PR Consultanta, odpowiada on za prowadzenie działań oraz dalszy rozwój biznesu w sektorze nowych technologii, fintechu oraz branży motoryzacyjnej.
16.03.23, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Anna Majchrzak dołączyła do Httpool
Anna Majchrzak dołączyła do zespołu Httpool i Aleph Group (spółka-matka Httpool), obejmując w strukturach globalnych grupy stanowisko Data & Programmatic Director in Google.
16.03.23, 13:36
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Bochenek kierowniczką Działu Digital w IKEA Retail w Polsce
W marcu br. Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za Dział Digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym, jako Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i działem Digital.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.