06.04.12, 21:17

Golący Patrol Wilkinson ruszył do akcji

Wilkinson - producent produktów do golenia, wystartował z nową kampanią "Golący Patrol", której bohaterami są ratownicy. Akcja ma na celu promowanie idei, że golenie może być przyjemne.

Wilkinson - producent produktów do golenia, wystartował z nową kampanią "Golący Patrol", której bohaterami są ratownicy, na czele z dziewczyną z marcowej okładki słynnego, męskiego czasopisma. Akcja ma na celu promowanie idei, że golenie może być przyjemne.

Bohaterowie kampanii Golący Patrol wcielają się w postacie ratowników. Ubrani w charakterystyczne pomarańczowe kostiumy i wyposażeni w specjalne bojki ratownicy, staną się twarzami licznych akcji organizowanych przez Wilkinson. Ozdobą Golącego Patrolu są trzy ratowniczki – Wera (wprost z marcowej okładki popularnego magazynu dla mężczyzn), Reni i Jula, które na początku kwietnia przejęły dowodzenie na fanpage’u marki Wilkinson. W trakcie kampanii dziewczyny m.in. poprowadzą „Uniwersytet Golącego Patrolu”. Będzie to ilustrowany zabawnymi zdjęciami cykl instruktażowych postów, w których ratowniczki zaprezentują mini-kurs „jak golić się przyjemnie”. Całość komunikacji ma być utrzymana w zabawnym charakterze.

Koncepcję kreatywną kampanii Golący Patrol przygotowała agencja reklamowa Hand Made, która zajęła się także kreacją wszystkich materiałów marketingowych i prowadzeniem fanpage’a firmy Wilkinson. Zlecenie na półroczną obsługę kampanii, agencja Hand Made zdobyła w drodze przetargu. Za koordynację projektu od strony kreatywnej agencji odpowiada Miłosz Sroka,  za cały projekt ze strony Hand Made odpowiada Dorota Sokół. Za realizację kompleksowych działań PR kampanii Golący Patrol odpowiada agencja Public Relations studio PRowokacja.

Do zadań agencji należą całościowe działania media relations, kontakty z patronami kampanii, wsparcie lokalnych wydarzeń, organizacja konkursów i testów produktów. Za projekt z ramienia agencji odpowiada zespół pod kierownictwem Agnieszki Burzyńskiej (managing director). Kampanię obsługuje dom mediowy MEC.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy