17.03.13, 17:19

OS3 dla PKO Banku Polskiego

Logo OS3
fot.: materiały prasowe

OS3 multimedia w związku ze stałą współpracą z PKO Bankiem Polskim rozszerzyła zakres działań. Agencja zrealizowała kolejny projekt, tym razem dla nowego produktu - płatności mobilnych IKO. Celem przedsięwzięcia była realizacja filmów  oraz animacji produktowo-instruktażowych, które można już oglądać w Internecie. 

Agencja OS3 multimedia przygotowała dla banku dwa typy produkcji filmowej. Pierwszy z nich to szereg animowanych materiałów produktowo-instruktażowych, mających ukazać produkt i jego działanie na każdym z etapów użytkowania i obsługi aplikacji w telefonie. Kolejny typ to filmy instruktażowe przygotowane w pięciu odsłonach, pokazujące sposoby zastosowania płatności mobilnych: transakcje telefonem w sklepach tradycyjnych, płatności telefonem za zakupy w sklepach internetowych, wypłaty gotówki z bankomatu, przelewy na numer telefonu czy wreszcie korzyści dla akceptantów. Ostatni z wymienionych będzie miał swoją premierę w kwietniu br.

Płatności mobilne to nowa usługa dostępna dla klientów PKO Banku Polskiego. Aplikacja IKO została w pierwszej fazie udostępniona dla telefonów z systemami iOS oraz Android, niemniej  docelowo będzie również dostępna dla innych systemów. Bankowość mobilna czwartej generacji PKO Banku Polskiego łączy w sobie funkcje bankowości mobilnej z możliwością  dokonywanie szybkich i bezpiecznych transakcji za pomocą telefonu, bez potrzeby posiadania karty lub portfela. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).