15.04.13, 08:43

Nowa odsłona kampanii PKO Banku Polskiego

Logo Film Reaktor
fot.: materiały prasowe

11 kwietnia br. wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego. Tym razem Szymon Majewski z mieszkańcami Afryki przekonują do usług płatności mobilnych. Spot został wyprodukowany przez Film Reaktor. 

„Przygotowanie 30-sekundowego spotu to nie tylko cały dzień zdjęciowy. To także długie castingi - spośród blisko stu osób wybraliśmy jedenaście, które zagrały Pigmejów. Dużym wyzwaniem było pomniejszenie aktorów względem Szymona Majewskiego. Do uzyskania takiego efektu wykorzystaliśmy technologię Motion Control, która pozwala na takie zaprogramowanie ruchów kamery, aby móc precyzyjnie je powtórzyć w kolejnym ujęciu. W efekcie powstały dwa identyczne obrazy - jeden z samym Szymonem, drugi z Pigmejami, które w postprodukcji zostały na siebie nałożone, co pozwoliło nam przeskalować wybrane postacie" - powiedział Sebastian Maj, Prezes Zarządu Film Reaktora.

Reżyserem spotu jest Michał Gazda, mający w dorobku film „Świadek koronny" oraz takie seriale, jak „Usta, usta" czy „Odwróceni". Przy produkcji pracował ceniony operator Piotr Szczepański, laureat m.in. Srebrnej Kijanki na festiwalu Camerimage i Nagrody Prezesa Stowarzyszenia Filmowców Polskich na festiwalu w Gdyni. Za kostiumy odpowiadała popularna stylistka Malwina Wędzikowska.

    fot.: materiały prasowe

Film Reaktor przygotował również materiał making of prezentujący kulisy powstawania reklamy. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).