20.05.13, 09:49

Nowa kampania reklamowa marki Agata Meble

Logo marki Agata Meble
fot.: materiały prasowe

Agata Meble startuje z nową kampanią promocyjną, mającą ma na celu wsparcie rozpoczynającej się akcji „Kupuj, co chcesz, a spłacaj po wakacjach"! Reklama ma na celu wypromowanie wizerunku marki.

Nowy spot reklamowy łączy klasyczne ujęcie filmowe z elementami techniki 3D. Zastosowana w reklamie technologia pozwoliła uzyskać ciekawy efekt wizualny. Spot został zrealizowany w nawiązaniu do hasła przewodniego kampanii – "Kobiety lubią zmiany, ale nie lubią czekać".

„Chcieliśmy, aby nowy spot reklamowy był dynamiczny oraz przyciągał uwagę zarówno treścią, jak i formą. Przy pomocy kamery „motion control”, czyli sterowanego komputerowo robota udało nam się uzyskać płynność i dokładne odwzorowanie ruchu w reklamie. Szybko przesuwające się ustawienia mebli oddają przekaz spotu – potrzebę zmian w aranżacji wnętrz i ich realizację dostepną na wyciągniecie ręki, dzięki nowej promocji marki Agata Meble” – mówi Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu w firmie Agata Meble.

Kampania marki Agata Meble jest dostępna za pośrednictwem telewizji, radia, portali internetowych oraz mediów społecznościowych i interaktywnych formatów outdoor'owych. Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada agencja Legend Group. Reżyserem reklamy jest Filip Marczewski, a produentem dom produkcyjny Red Carpet.

Kampania Agata Meble

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.