25.05.14, 14:30

Adidas prezentuje spot reklamowy na Mistrzostwa Świata w Brazylii 2014

„Sen Messiegoo Mundialu"
Fot.: materiały prasowe

Adidas zaprezentował oficjalny film promocyjny na Mistrzostwa Świata 2014 w Brazylii, w którym występują najlepsi piłkarze, tacy jak: Leo Messi, Dani Alves, Luis Suárez, Robin van Persie, Bastian Schweinsteiger oraz Xavi.

„Sen Messiegoo Mundialu” wyreżyserował twórca filmu „Miasto Boga” - Fernando Meirelles, a ścieżkę dźwiękową skomponował Kanye West. Premiera reklamy nastąpi w przerwie finału Ligi Mistrzów UEFA. Najważniejszym przesłaniem filmu jest jedyna droga, która prowadzi do sukcesu na turnieju w Brazylii: „all in ornothing” – wszystko albo nic.

Reklama rozpoczyna się widokiem śpiącego Messiego, w którego głowie wyświetla się dynamiczny sen z ekstremalnymi przygotowaniami piłkarzy do mundialu. W drodze na Mistrzostwa Świata zawodnikom towarzyszy kolekcja Battle Pack – pakiet korków stworzonych specjalnie na turniej. Następnie uwaga skupia się na nadzwyczajnych umiejętnościach piłkarskich, niezbędnych, aby wygrywać futbolowe bitwy. Piłkarzy, kibiców, trenerów i narody łączy pragnienie zdobycia najwyższego trofeum. Messi budzi się ze świadomością, że nadszedł czas, aby być „all in ornothing” na zbliżającym się najważniejszym piłkarskim turnieju świata.

"Reklama oddaje nastawienie "#allinornothing" pokazując zaangażowanie oraz poświecenie potrzebne do zwycięstwa na tym wspaniałym turnieju. Jeśli nie dasz z siebie wszystkiego, nie wygrasz Pucharu. W adidas wierzymy, że aby odblokować swój potencjałi zdobyć wszystko co możliwe, trzeba być “all in”. Jesteśmy dumni z tej reklamy oraz całej kampanii.Połączenie kreatywności Fernando (Meirellesa), Cassiano (Prado) orazKanye, razem z najlepszymi piłkarzami świata zaowocowało niepowtarzalnym, autentycznym i świeżym spojrzeniem na Mistrzostwa Świata" - powiedział Tom Ramsden, Global Brand Marketing Director, adidas football.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).