09.06.14, 17:29

Kampania marketingowa Bramy Poznania

Kampania marketingowa Bramy Poznania
Fot.: materiały prasowe

6 czerwca br. ruszyła kampania marketingowa, najnowszej i najbardziej nowoczesnej instytucji kultury stolicy Wielkopolski – Bramy Poznania. Pierwsze w Polsce centrum interpretacji dziedzictwa promowane będzie za pomocą prasy, radia i Internetu. Zaplanowano także outdoor oraz lokalne działania ambientowe.

Brama Poznania (Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego) to miejsce pod wieloma względami unikatowe. Nowoczesna, interaktywna ekspozycja mieści się w prostym, chwalonym przez znawców architektury budynku. Nie jest to muzeum, bowiem nie znajdziemy tutaj charakterystycznych dla tego typu instytucji eksponatów, a jedynie narzędzia i tropy, które pozwolą zwiedzającym odkryć na nowo zlokalizowany po drugiej stronie rzeki Ostrów Tumski. Na tej wyspie, przed dziesięcioma wiekami powstała Polska. O tym centrum interpretacji dziedzictwa ma między innymi przypominać.

Majowy debiut Bramy Poznania na mapie instytucji kultury był udany. W pierwszym miesiącu funkcjonowania jedynego w Polsce centrum interpretacji dziedzictwa, odwiedziło je ponad 10 tysięcy zwiedzających. Od czerwca br. Brama Poznania zaprasza kolejnych gości. Dlatego z początkiem czerwca wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa, którą zaplanowano od 6 czerwca do 3 lipca br.

Działania reklamowe obejmą prasę: ogólnopolską, regionalną i lokalną. Reklamy emitowane będą także w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych oraz w Internecie. W ramach kampanii przewidziany jest także outdoor na terenie Poznania oraz lokalne działania ambientowe. W tych ostatnich istotną rolę odegrają najważniejsze poznańskie pomniki, które wskazywać będą nowy kierunek zwiedzania i zapraszać do Bramy Poznania.

Kampanię reklamową realizuje agencja JUST. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaConcept. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.