22.01.15, 09:15
Mint Media wesprze PKO Bank Polski w social mediach
Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg i kontynuuje współpracę z PKO Bankiem Polskim. Agencja będzie odpowiadała m.in. za obsługę mediów społecznościowych i monitoring internetu.
Mint Media pracuje z PKO Bankiem Polskim od 2012 roku. Dotąd agencja przygotowywała dla banku aplikacje facebookowe (w tym trzy edycje aplikacji konkursowej „Przygotuj się do Olimpiady Wiedzy o Polsce i Świecie Współczesnym”, aplikację do obsługi klienta) oraz prowadziła bieżącą obsługę profili PKO Banku Polskiego i Moje Inteligo. W ramach dalszej współpracy Mint Media będzie realizować działania komunikacyjne w mediach społecznościowych oraz prowadzić monitoring internetu.
Umowa pomiędzy agencją Mint Media a PKO Bankiem Polskim została podpisana na dwa lata. Opiekunem klienta został Marcin Żukowski - Account Manager Mint Media.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze