12.04.15, 15:00

IRCenter rozszerza swoją ofertę o badania neuromarketingowe

IRCenter oferuje zbieranie i analizę danych pochodzących z pomiaru reakcji fizjologicznej mózgu respondentów na bodźce marketingowe poprzez neuroobrazowanie mózgu metodą EEG

Firma badawcza IRCenter wprowadza do oferty badania z zakresu neuromarketingu z wykorzystaniem technologii światowego lidera w zakresie neurobiologii – firmy Emotiv.

IRCenter oferuje zbieranie i analizę danych pochodzących z pomiaru reakcji fizjologicznej mózgu respondentów na bodźce marketingowe poprzez neuroobrazowanie mózgu metodą EEG (elektroencefalografia). Usługa realizowana jest we współpracy z gdańską firmą IN-SIGHT. "Wprowadzona przez nas metodologia daje niespotykaną dotąd możliwość precyzyjnego zwymiarowania zarówno atrybutów produktowych, jak i siły reakcji na benefit konsumencki, a także na zmierzenie poziomu powiązania danego komunikatu z marką" – mówi Janusz Sielicki, Dyrektor ds. Badań w IRCenter.

W ramach nowej usługi IRCenter bada content telewizyjny i internetowy (na etapie animatików lub wersji off-line), strony www i  aplikacje mobilne (customer journey, user experience), materiały BTL i POS oraz reklamę na nośnikach OOH. Do realizacji badań wykorzystywana jest metodologia i sprzęt światowego lidera w zakresie neurobiologii  - firmy Emotiv. Respondentom zapewnia się naturalne warunki, dzięki zastosowaniu technologii 16 kanałowego, bezprzewodowego Emotiv EEG (affectiv suite i test bench). W pomiarach IRCenter posługuje się skalami afektywnymi oraz skalą BIS/ BAS. Jest to badanie potencjałów elektrycznych między lewą a prawą półkulą mózgu, które pozwala wychwycić naturalny proces uczenia się komunikatu (zapamiętywania, podążania do celu) poprzez rejestrację pracy systemów motywacyjnych: proaktywnego (BAS) i awersyjnego (BIS). Z perspektywy marketera jest to najbardziej istotny do zmierzenia parametr, który pozwala ocenić i zoptymalizować komunikację. Dla rozszerzenia obrazu IRCenter posługuje się dodatkowymi skalami afektywnymi na wymiarach: krótkotrwałej ekscytacji, długotrwałej ekscytacji, frustracji oraz zaangażowania vs. znudzenia.

Z perspektywy klientów istotny jest również fakt, że neuroobrazowanie mózgu jest badaniem fizjologicznym, w związku z czym wymaga mniejszych prób niż badania społeczne, aby uzyskać tę samą precyzję pomiaru dla populacji badanego segmentu. Test 24 – 22 osób daje wiarygodność pomiaru dla segmentu 7 – 8 milionowej populacji.

IRCenter jest jedyną agencją badawczą, która proponuje połącznie technologii EEG z badaniem eye tracking typu gaze point w ramach jednego pomiaru. Nowa usługa pomaga określić najważniejsze korzyści konsumenckie, dobrać skuteczny call to action oraz  zoptymalizować format komunikacji pod względem perswazyjności, atrakcyjności i wiarygodności.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
21.06.24, 16:32
| reklama & PR » informacje
Galaretkami WINIARY bohaterkami kampanii digitalowej
Marka Winiary w okresie letnim w którym wzrasta dostępność sezonowych owoców, promuje swoje galaretki.
21.06.24, 15:04
| reklama & PR » informacje
Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL
Ewa Swoboda - obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów, została ambasadorką marki NEONAIL.
21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.