24.06.15, 15:00
Nowe osoby w agencji IRCenter
W związku z dynamicznym wzrostem do zespołu agencji badawczej IRCenter dołączyło dwóch ekspertów: Jarosław Pawlak oraz Małgorzata Tomczyk-Walczak.
Jarosław Pawlak od ponad dwudziestu lat pracuje w branży badań rynkowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach, jak: comScore, Inc. (konsultant), Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (prezes) Gemius (vice president) Demoskop (project manager), Taylor Nelson Sofres (research director) oraz Ströer (Head of Research and Sales Marketing), Wirtualna Polska (kierownik działu badań). Był również pracownikiem naukowym Polskiej Akademii Nauk i stypendystą Oxford University. W IRCenter Pawlak zajmie się wsparciem sprzedaży i konsultingiem w zakresie badań Internetu.
Małgorzata Tomczyk-Walczak objęła funkcję Senior Account Managera. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi i obsłudze klientów, które zdobywała pracując m.in. w agencji Millward Brown (senior analyst) oraz Gemius (team leader). W IRCenter zajmie się wsparciem sprzedaży i konsultingiem w zakresie metodologii badań.
IRCenter to firma specjalizująca się w badaniach i konsultingu marketingowym w obszarze digital i interactive. Głównym zakresem działalności spółki jest realizacja badań marketingowych i społecznych, doradztwo strategiczne w zakresie obecności marek w mediach interaktywnych oraz rozwój narzędzi badawczych w obszarze interactive oraz mobile. Firma działa w Polsce, Czechach, Rumunii, Niemczech, Holandii, Francji, Rosji i na Węgrzech.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze