27.01.16, 15:04

Polska edycja Coca-Cola Journey już uruchomiona

Coca-Cola Journey
Fot.: materiały prasowe

Firma Coca-Cola Polska uruchomiła interaktywny magazyn Coca-Cola Journey, który zastąpił dotychczasowy serwis internetowy firmy.

Nowy serwis jest rozwinięciem globalnego projektu Coca-Cola Journey wdrożonego już m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Włoszech. Interaktywny magazyn Coca-Cola Journey ma być nowym sposobem firmy na realizację idei corporate storytelling. Strona jest cyfrowym magazynem z artykułami na wiele różnych tematów. Czytelnicy Coca-Cola Journey będą mogli przeczytać artykuły i reportaże z różnych miejsc świata dotyczące wydarzeń i osób, które zmieniają świat na lepsze.

Nowy serwis to nowy sposób na pokazanie w szerszym kontekście wszystkiego, co dla nas ważne. Jest też fascynującym wyzwaniem; projekt przełamuje przekonania dotyczące tego jak powinien działać i czym powinien być internetowy serwis firmy“ – komentuje Anna Solarek, Dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. „Mamy nadzieję, że zamieszczane w nim materiały będą inicjować dyskusje i inspirować. Zastąpienie przez cyfrowy magazyn klasycznego serwisu korporacyjnego to projekt zupełnie wyjątkowy. Mamy nadzieję, że Coca-Cola Journey spodoba się naszym konsumentom“ – dodaje Solarek.

Struktura serwisu uwzględnia materiały dotyczące zróżnicowanych zagadnień podzielonych na tematy, np. historii firmy i jej marek, lifestyle, zdrowego stylu życia, odpowiedzialności, kariery. Poza artykułami i reportażami serwis publikuje też materiały informacyjne na temat firmy, bieżących wydarzeń. Projekt oparto na rozwiązaniach sprawdzonych na innych rynkach, zoptymalizowanych pod kątem SEO, integracji z kanałami social media i użyteczności. Planowany jest systematyczny rozwój platformy o nowe funkcjonalności, sekcje tematyczne oraz stałe prace redakcyjne nad nowymi treściami.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).