29.01.16, 17:07
MediaCom wygrywa w globalnym przetargu Sony
Firma Sony zdecydowała się poszerzyć i wzmocnić współpracę z siecią MediaCom, która będzie odpowiedzialna za obsługę budżetów Sony Electronics, Sony Mobile i Sony PlayStation.
Tym samym koncern Sony zakończył kilkumiesięczny globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Zwycięzcą tego konkursu jest MediaCom, który wygrał obsługę budżetów: Sony Electronics (poza LATAM), Sony Mobile i Sony PlayStation. Tym samym MediaCom poszerzył zakres swojej współpracy z Sony przede wszystkim o obsługę działań reklamowych dla Sony PlayStation. Łączna wartość wygranego przez MediaCom budżetu szacowana jest na 450 mln dol.
Na polskim rynku MediaCom Warszawa pracuje dla Sony Mobile.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze