27.06.16, 16:00

Czasopisma wnętrzarsko-budowlane Agory patronują programowi TVN

TVN

Miesięczniki Dom&Wnętrze, Cztery Kąty, Ładny Dom i Magnolia oraz serwis Ladnydom.pl zostały patronami medialnymi reality show "Dom Marzeń", którego emisja rozpoczęła się w sobotę 25 czerwca na antenie TVN.

"Dom Marzeń" to reality show, jakiego w Polsce jeszcze nie było - jego uczestnicy mają za zadanie wybudować i urządzić dom o powierzchni 315 m kw. zaledwie w trzy miesiące. O główną nagrodę w programie, czyli dom marzeń, walczy dziesięć par. Castingi do programu odbyły się w maju w całej Polsce, a wygrali je ci, którzy w najciekawszy sposób zaprezentowali swoją wizję wymarzonego domu oraz wykazali się największą determinacją. Wspólnymi siłami na działce w Starej Wsi pod Warszawą nie tylko postawią dom, ale również całkowicie go urządzą.

Która para zamieszka w nim na stałe? Zadecydują o tym widzowie. O tym, kto przejdzie do następnego odcinka, zdecydują sami uczestnicy. Finał na żywo odbędzie się w środę 31 sierpnia o godzinie 20:50. Zmagania będzie relacjonowała prezenterka TVN Urszula Chincz.

Czasopisma wnętrzarsko-budowlane Agory będą towarzyszyć uczestnikom programu "Dom Marzeń" na wszystkich etapach budowy domu. Uczestnicy reality show będą inspirować się wydaniami poszczególnych tytułów przez cały czas trwania programu: od budowy domu, przez jego wykończenie, po realizację projektu ogrodu. Relacje z poszczególnych etapów budowy oraz prezentacja gotowego domu pojawią się w magazynie Ładny Dom, opisy poszczególnych faz urządzania wnętrza znajdą się w miesięcznikach Cztery Kąty oraz Dom&Wnętrze, a w Magnolii redakcyjni eksperci podpowiedzą, jak zaaranżować przestrzeń wokół nowego domu. Na łamach czasopism wnętrzarsko-budowlanych Agory i serwisu Ladnydom.pl ukażą się też reklamy programu "Dom Marzeń".

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).