27.10.16, 10:13
Konkurs wspiera nowy jogurt firmy Zott
Agencja GoldenSubmarine jest autorem konkursu i kreacji kampanii w Internecie wspierającej promocję nowego jogurtu Jogobella Breakfast (Zott).
Aby zabrać udział w konkursie, konsumenci muszą zakupić produkt i zrobić zdjęcie lub nagrać film przedstawiający poranek z Jogobella Breakfast. Następnie należy wrzucić je na stronę marki i zaczekać na decyzję jury. Do wygrania jest 12 nagród głównych (vouchery na Wyjątkowy Prezent o wartości 3500 zł) oraz 180 głośników JBL CLIP 2.
Konkurs potrwa do 7 listopada br. GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za koncepcję oraz wdrożenie strony konkursowej. Agencja przygotowała również kreacje promujące konkurs w Internecie oraz na FB, a także czuwa nad jego prawidłowym przebiegiem. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze