16.12.16, 09:00
Para Żubrów działa najlepiej. Zimowa odsłona kampanii Żubra
Żubr kontynuuje strategię wsparcia mediowego swojego piwa. Prezentując nowy spot zimowy, marka chce odwołać się do sezonowości życia w Puszczy Białowieskiej.
„Żubrowe historie kreujemy w taki sposób, aby odwoływały się do naturalnego porządku rzeczy w puszczy. Wpisując się w rytm natury, budujemy autentyczność. Mamy też szansę wzmocnić dodatkowo relacje z fanami” - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager w Kompanii Piwowarskiej
Nowy 15-sekundowy spot Żubra można oglądać w mediach społecznościach marki od 12 grudnia, zaś w telewizji emisja odbędzie się 19 grudnia. Tradycyjnie już Żubr pełni rolę strażnika puszczy, który dba o porządek w lesie. Całość kończy hasło „Para Żubrów działa najlepiej”.
Za kreację odpowiada agencja PZL, za produkcję dom produkcyjny OTO Film. Udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Działaniami digital kampanii kieruje agencja Huta 19, a za social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze