06.04.17, 09:00
Anna Nowak Ibisz w kampanii linii Winiary Pomysł Na…
W połowie marca br. wystartowała kampania telewizyjna wspierająca nowe produkty z linii Winiary Pomysł Na… Pieczone w sosie. Twarzą kampanii reklamowej została Anna Nowak-Ibisz.
W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim pojawią się trzy spoty promujące trzy produkty z nowej linii, w reklamie konsumenci bliżej poznają natomiast dwie z trzech pozycji. W spotach Nowak-Ibisz testuje produkty i ich benefity.
Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości nowej linii produktowej w ramach kategorii „Winiary Pomysł Na…” oraz przypomnienie konsumentom jak wiele kulinarnych możliwości dają im produkty Winiary.
Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Publicis. Media do najnowszej kampanii zaplanował i zakupił natomiast dom mediowy MEC.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze