06.10.17, 15:00

We are the Answear. Jesienna kampania reklamowa marki Answear

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Z początkiem października br., ruszyła wizerunkowa kampania marki Answear z hasłem przewodnim „Moda testowana na ludziach. We are the Answear”. Działania reklamowe będę prowadzone na terenie Polski oraz krajów Europy Wschodniej. Strategię oraz spoty przygotowała Isobar Poland Group należąca do Dentsu Aegis Network Polska.

„We are the Answear” to nowa strategia marki, która w dużej mierze opierać się będzie na budowaniu społeczności osób ceniących sobie dowolność i odwagę w kreowaniu własnego wizerunku.

Pierwszą odsłoną nowej strategii jest kampania „Moda testowana na ludziach”, będąca świeżym spojrzeniem na nasze codzienne zmagania z tworzeniem stylizacji, ale także ukłonem w stronę niekonwencjonalnego wykorzystania elementów garderoby. Eksperymentowanie z modą dla każdego przybiera inną postać, a to, co nas ogranicza, to tylko nasza wyobraźnia. Chcemy być częścią tych codziennych testów” – mówi Joanna Kosman, Kierownik Marketingu ANSWEAR.com

Celem wypracowanej przez zespół Answear oraz Isobar Poland Group strategii kampanii jest także zwiększenie świadomości marki w Polsce oraz na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Działanie reklamowe obejmują telewizję, w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, a także największe portale informacyjne, serwisy internetowe i portale video (w tym VOD oraz YouTube) oraz serwisy społecznościowe. Główny spot telewizyjny (30 s.) wraz z wariantami skróconymi (15 s.) można oglądać od początku października w wiodących stacjach TV. Kampania prowadzona będzie również na Ukrainie, Słowacji, Czechach, Węgrzech oraz Rumunii, gdzie start działań reklamowych przewidziany jest na pierwszą połowę października.

Strategię oraz kreację spotu przygotowała, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar Poland Group. Za produkcję odpowiada Warsaw Creatives, a za zakup mediów – Starcom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).