12.11.17, 08:00
Marka Herbapol promuje syropy Owocowa Spiżarnia
Wystartowała kolejna odsłona parasolowej kampanii wizerunkowej marki Herbapol, tym razem skupiona na syropach z linii Owocowa Spiżarnia.
Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot, w którym podkreślono przyjemnościowy i mocno owocowy charakter syropów z linii Owocowa Spiżarnia. Spot można zobaczyć od 6 listopada w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, Telewizja Polska oraz w Internecie, m.in. w serwisach takich jak TVN Player ROS, TVP VOD ROS, Onet RON, Wp.pl, Interia.pl.
Celem kampanii „I dzień smakuje lepiej” jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu produktów maki Herbapol, na który składają się specjalnie wyselekcjonowane owoce i zioła oraz przypomnienie konsumentom, że produkty te umilą każdą porę dnia. Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów – po jednym dla każdej wspieranej kategorii produktowej. Kampania stanowi kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 r. pod hasłem: "Przyjemność. Masz to w naturze."
Za kreację i przygotowanie spotów odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw, która pracowała również przy realizacji poprzedniej platformy. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze