09.11.17, 12:00

Jak jesz Ptasie Mleczko? Kampania marketingowa E.Wedel

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

W listopadzie br. ruszyła zintegrowana kampania marketingowa E.Wedel pokazująca różne sposoby jedzenia kultowych pianek Ptasie Mleczko. Działania bazują na nowej platformie komunikacyjnej marki z chłopcem na zebrze i odbywają się w różnorodnych kanałach, m.in. w telewizji, Internecie, PR czy na nośnikach zewnętrznych.

Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot Safari, w którym chłopiec na zebrze przemierza Afrykę, aż spotyka polskich wczasowiczów. Chłopiec oraz zebra przekonują urlopowiczów, że powinni jeść niebiańsko lekkie pianki Ptasie Mleczko, zamiast „lokalnych specjałów”. Reklamy będą emitowane do końca listopada w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Poza telewizją Ptasie Mleczko wsparte jest kampanią outdoorową w ośmiu największych miastach Polski, dodatkowo zasięgową kampanią w Internecie, wykorzystującą krótkie filmiki z różnymi sposobami jedzenia pianek i promująca konkurs na rytuał jedzenia kostek Ptasie Mleczko: na koszykarza, na łakomczucha, na koszykarza itp.

Działania komunikacyjne dedykowane marce Ptasie Mleczko zyskały także szerokie wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej i kanałów social media prowadzonych przez agencję J. Aktywności prowadzone w digitalu są oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach video na stronie produktu. Kampania przedstawia spoty pokazujące różne rytuały jedzenia pianek Ptasie Mleczko. W tym celu marka nawiązała współpracę z influencerami oraz celebrytami: Julią Wieniawą i Adamem Zdrójkowskim. Krótkie filmiki wspierają konkurs internetowy, w którym należy nagrać wideo przedstawiające rytuał jedzenie kostek Ptasie Mleczko. Konkurs trwa do 9 listopada br.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja PZL, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast za produkcję digital contentu oraz kampanię w Internecie – J.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).