15.12.17, 13:00
Ambasadorki Streetcom testują nową linię produktów marki Winiary
2000 Ambasadorek Streetcom będzie testować nową linię produktów WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie. To kolejna współpraca agencji z marką.
Ambasadorki akcji - kobiety między 25-55 rokiem życia - zostały wyselekcjonowane z bazy Streetcom na podstawie znajomości badanej kategorii produktów, preferencji oraz zwyczajów zakupowych. Do ich zadań należeć będzie nie tylko testowanie WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie, ale również dzielenie się opiniami w sieci i wśród znajomych, którzy zostaną zaproszeni m.in. na specjalny obiad. Aktywności mają zostać odpowiednio udokumentowane. Zdjęcia udostępniane na prywatnych tablicach Ambasadorek mają stanowić unikalny kontent dokumentujący proces poznawania produktu oraz szczere opinie na jego temat.
Całkowity zasięg kampanii estymowany jest na poziomie ok. 1 500 000. Kampania potrwa cztery tygodnie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze